Mariuse34 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Hei! Hva er bra og greit priset vindusviskere til E34. Mine funker dårlig nå! Marius
MortenK Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Syns vindusviskere som selges på Toshov og diverse bensinstasjoner er ganske greie, billige er de ikke, men du får kvalitet! Tror det er Bosch som lager dem, men er ikke helt sikker.
Yngvejos Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Du får kjøpt originalgummi løst på gsbildeler. Det er det billigste. (nå vet jeg ikke hvor lett det er å bytte gummien da) Den koster 71kr. Edit: Det er bakrutevisker jeg har funnet bilde av, men prinsippet er likt. Ifølge denne diskusjonen, er det best med originale viskere. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?id=191582
ingard Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Jeg får gummilister fra schimedmann.no hvert år.. Har ikke byttet vindusvikserne enda. På førersiden er den jo bakvendt i festet :/ Men bare listet funker gull og er billige. Edit: Ser at en kom litt før meg.. Ja det er dritlett å bytte..
olavesen Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 de jeg har nå er kjøpt på toshow de funker veldig fint. husker ikke hva de koster men funker fint på E36 i værtfall
Bmw_325i_ Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 for all del. hold deg unna biltema sine. dem er ubrukelige å da mener jeg helt ubrukelige.
challenger Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Du får kjøpt originalgummi løst på gsbildeler. Det er det billigste. (nå vet jeg ikke hvor lett det er å bytte gummien da) Bestillte nylig ett par slike refillgummier, men grubler hvordan disse kan monteres da det ikke er skinne inni som avstiver gummien og skinna fra original/Boschviskerne ikke ser ut som den kan transplanteres til disse.
Yngvejos Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Du får kjøpt originalgummi løst på gsbildeler. Det er det billigste. (nå vet jeg ikke hvor lett det er å bytte gummien da) Bestillte nylig ett par slike refillgummier, men grubler hvordan disse kan monteres da det ikke er skinne inni som avstiver gummien og skinna fra original/Boschviskerne ikke ser ut som den kan transplanteres til disse. Da er det sikkert noen som har byttet ut viskerene på bilen din i uoriginale. Hvis viskeren din ligger godt inntil ruta nede på høyre side, har du antagligvis originale viskere.
kbteknik Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 der sitter 2 metalister, en på hver side av gummiet, de bruker du fra de gamle viskere, bare å glide på. montert på 5 min
challenger Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Takk for raske svar. Det er Boschmerker på viskerarmene + spoiler, men gummien som står på har avstivingen kapslet inn. Sannsynligvis har tidligere eier bytta ut gummien med uoriginal type som ikke er kompatibel med GS sin refill Well, sjekka eBay og får originale Boschvisker (par!) levert på døra for rundt kr. 170,- Bare å bestille, det, høsten er her
Margarus Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 kan du linke til di på ebay? fant ingen jeg til di prisene der.
challenger Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Sorry, useriøs selger. Nekta først å sende varen til Norge, og etterpå skulle de kreve 3-4 dobbel frakt av det som var oppgitt frakt til Europa. Fikk etter litt frem og tilbake handelen gjennom til oppgitt pris, og la merke til at de slutta å liste viskerne til den prisen etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå