Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
BMW definately won't build an M version of the new Z4. The M division will stick to making fast versions of big cars like the X5 and X6 instead

Og da mistet man all respekt for M..

Skrevet
BMW definately won't build an M version of the new Z4. The M division will stick to making fast versions of big cars like the X5 and X6 instead

Og da mistet man all respekt for M..

Så lavt trodde jeg aldri at M-avdelingen skulle synke.

Skrevet

Stakkars, de må ha falt å slått hodene sine.

Blir som om porsche skulle sluttet med 911 for å fokusere på traktor

Skrevet

Det er jeg helt ening med deg i at det er ikke god grunn for å lage x5m og droppe z4m, men så hadde de forhåpentlig vis gjort det annerledes hvis de sett de "forferdelige" tidene vi er inne i.

x5 og x6 M var nok planlagt lenge før det slo til.

På ett treff eller lignende skal jeg prøve å få tatt med en x6 3,5D så du får prøvd den. Så får jeg slåptt 2 fluer i ett smek, få deg inn i en høy bil som går på diesel.

Skrevet
det var jo leit, men den kommer vel med 3.5 twin turbo motoren. den burde jo klare å skyve bilen greit nok frem.

Du mener selvfølgelig 3.0 twin turbo, men ja den får nokk fart på den nye z4 ja :wink:

Skrevet

Vet ikke helt om jeg stoler på denne nettsiden. Feilstavet tross alt "Definitely" og ser ikke ut som kildene deres er helt til å stole på. "A BMW Spokesman" kan jo være nesten hvem som helst. Det er heller ingen navngiving på hvem som har skrevet innlegget. Vil nok tro at BMW kommer med en M-versjon av Z4.

Skrevet
det var jo leit, men den kommer vel med 3.5 twin turbo motoren. den burde jo klare å skyve bilen greit nok frem.

det er som blir skrevet over 335 motoren med dobbelturbo på 3 liter.

306 har den orginalt men det er kjørt i benk 3 biler og de har vist tall som er en del høyere.

BMW levdere jo også ett trimmsett til disse bilen som øker 20-25 hk.

@leadfoot: Jeg er ikke sikker på om de kommer eller ei. kan jo hende de beholder z4 som en mer cruisebil og heller lager mer råtass av en nye z2? ikke vet jeg og de lekker ikke mye info til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...