Gå til innhold

Senket bilen lavere på høyre side enn venstre bak??

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

skade/vridd stabstag eller produksjonsfeil på fjærer.

Da får jeg håpe på stabstag, men skal ta meg en kjøretur nå, så får vi se om det setter seg litt mer.

Men som sagt så lurer jeg litt på om den ikke ble litt sånn etter ferieturen til Danmark i fjor sommer, tungt lastet bil og heftig kjøring, spesielt fra Stavanger og hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok at bakken ikke er 100% rett det. Hvis du dreier rattet til venstre så vil den også gå høyere opp på høyre side bak, og motsatt.

Får satse på det, får se om det blir noe bedre når jeg kjører ned på jobb i dag, får finne en rett plass.

Btw har slengt på Powerflex foringer bak, vet ikke helt hvordan den kopperpastaen skulle være som fulgte med, sto instructions inside på eska men der var kun 2 foringer og en pose med Kopperpasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene tilsier at kopperpastaen bare skal forhindre knirking. Så det skal vel på utsiden, der foringen har kontakt med metall. Skjønner ikke hvorfor de ikke bruker noe annet, men.. Kopperpasta tiltrekker seg fukt, fukt = rust. Så egentlig er den pastaen noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene tilsier at kopperpastaen bare skal forhindre knirking. Så det skal vel på utsiden, der foringen har kontakt med metall. Skjønner ikke hvorfor de ikke bruker noe annet, men.. Kopperpasta tiltrekker seg fukt, fukt = rust. Så egentlig er den pastaen noe drit.

Ok, hadde ikke så mye på, er det noe som er bedre å bruke kanskje? skal ha på hele bilen etter hvert, mye arbeid å bytte foran btw? regner med at stabstagforingene er greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...