Stephan.s Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Tar det tid er det ikke vanskelig å ringe og spørre om hvorfor.
Rayman Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Hadde min første bestilling hoss koed for 4 uker siden og venter fortsatt... Ringte og hørte etter 2 uker og da var det powerflex foringene som de ventet på og få inn. Greit nok det, men når jeg hadde bestillt 17 andre ting som de hadde inne fra dag 1 så synest jeg de kunne sendt av gårde pakken og sendt de som sto i rest når de fikk det inn, iallefall når jeg har betalt for varene! koster ikke mange kronene og sende en ekstra pakke for de. I tillegg kunne de vert flinkere å gi beskjed når ting står i rest, må jo faen meg ringe opp hele tiden å høre hva som skjer.. Nei, kan ikke si meg fornøyd etter min første bestilling, greit nok at det er billigere enn GS, men service veier mere! Bestiller jeg hoss GS har jeg varen i posten neste dag.
Simen! Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Pakkene fra koed pleier som regel komme til meg etter litt over en uke etter bestilling...
Simpel Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Er det sånn at bestillingen dukker opp i "faktura" når den er på vei?
tomerikk Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ja, og om du åpner fakturaen i html ser du sendingsnummeret som du kan spore på posten.no
dunderdo Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Herregud er det mulig...... Koed er en kjempe bra gjeng Dere sutrere må tenke på hva dere betaler for delene dere kjøper FØR dere sutrer ang service. Koed har bare en handfull ansatte mot fex GS som har mange flere. å hvis du tar deg tid til å ringe koed å god snakker litt med dem så er det utrulig hva det gjør for deg. Jeg personelig vil heller ringe å mase litt, enn å bli oppringt. Hvis jeg slipper unna med halve prisen. Koed: kjempe bra GS : Også kjempe bra Så hva velger dere
wabby Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har bestilt fra Koed og GS. Gs var noe raskere, men begge innenfor 1 uke. Jeg skal ikke klage. M5 fageren min fra Carparts i Mandal har tatt noe lengre tid, men har sagt klart ifra at de kan ta den tiden de trenger. Den får jeg ferdig lakkert levert på døra
knut_olestad Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Hver gang noen må vente mer enn ei uke blir det laga en tråd for å klage Bare søk så finner dere endel tråder Er meget godt fornøyd med servicen hos koed, og anbefaler dem lett til andre Nesten alle mine BMW frelste venner handler der, og jeg har ennå ikke hørt dem klage.
Dirty Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har bestilt fra Koed og GS. Gs var noe raskere, men begge innenfor 1 uke. Jeg skal ikke klage. M5 fageren min fra Carparts i Mandal har tatt noe lengre tid, men har sagt klart ifra at de kan ta den tiden de trenger. Den får jeg ferdig lakkert levert på døra carparts i mandal ? ftw ? ei sjappe e ikke vet om i denne store byen e bor i
CrZyWiz Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Anbefaler lett KOED. Hyggelige priser, norges hyggeligste betjening. at man da må vente 2-3 dager ekstra gjør meg ingenting. Har jeg hastverk kan jeg kjøre til BMW i Tromsø(17mil) eller hastepakke via Mekonomen.
Arild G. Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 jeg hadde heller ikke hatt noe imot å vente 2-3 dager ekstra, men å vente en måned eller halvannen måned på standard slitedeler som bremseskiver og hjullager og sånnt, det synest jeg er litt kjedelig (spesiellt når jeg er uten bil) var ikke meningen å vere sutrete, men måtte bare få ut litt fustrasjon. og så er det jo greit å få advart andre om at det kan ta laaang tid om en bestiller derfra.
Stephan.s Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Koed er fortsatt lokalisert i danmark, noe som så klart påvirker fraktid en del. Eneste jeg savner fra koed er en bedre dialog, eller tilbakemelding hvis pakken blir forsinket, eller mangler varer en har bestilt på lager. Evt. tilbud om å splitte pakken slik at en får det de har på lager o.l
wabby Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har bestilt fra Koed og GS. Gs var noe raskere, men begge innenfor 1 uke. Jeg skal ikke klage. M5 fageren min fra Carparts i Mandal har tatt noe lengre tid, men har sagt klart ifra at de kan ta den tiden de trenger. Den får jeg ferdig lakkert levert på døra carparts i mandal ? ftw ? ei sjappe e ikke vet om i denne store byen e bor i yes, han virker bra. Skal hente M5 fangeren på kaia i kr.sand. 4000,- kom M5 fangeren ferdig lakkert. Venter på pris på M5 speil og, driver å forhandler litt med han slik at BMWCCN og Bimmers kanskje får rabatter. Han er nyetablert og jeg hjelper han gjerne inn i varmen om varene er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå