semmern Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Hvor lang tid pleier det å ta før man får varer bestilt fra koed? Og er det noen måte å spore pakken på fra hjemmesiden deres som jeg ikke finner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg bestilte varer der for første gang forrige søndag. Fikk lapp i posten på fredag. Var vel akseptabelt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Hmm, bestilte på Mandag, fikk hentelapp på Lørdag . Fikk aldri noe sporringsnummer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 pleier å ta en ukes tid. ligger forresten MAANGE tråder om dette på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 bestilte varer tirsdag fikk sporinggsnummer på mail og hente lapp fredag Synes det er meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg fikk også ganske raskt svar på epost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Bare en liten info. Hvis man synes søke motoren her er dårlig gjør slik. Gå til google.com og søk ( i dette tilfelle "leveringstid koed :site bimmers.no" Først det man søker etter så :site bimmers.no . Når man skriver (:site bimmers.no) etter det man søker, så søker google bare igjennom det som er på bimmers.no. Flott ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Hvor lang tid pleier det å ta før man får varer bestilt fra koed? Og er det noen måte å spore pakken på fra hjemmesiden deres som jeg ikke finner? Ja du får en mail med sendings bekreftelse når sendingen er sendt. der står det ett sporingsnr. Angående leveringstid så blir jo alt sendt fra Danmark så jeg vil nå si at en ukes tid er akseptabelt. Men om man derimot må ha deler kjapt er jo GS kjappere på levering, også det de ikke har på lager, men de er dyrere enn Koed. Men det raskeste (og prismessig midt mellom GS og Koed om man har rabatt der f.eks. via BMW CCN) er etter min erfaring BMW forhandlere, det forutsatt at man bor ved en og kan hente delene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 For oss som bor i nord er det raskere fra Koed i Danmark enn fra GS. Jeg har aldri fått pakker fra GS på mindre enn 6 dager. Normalt tar det 8 dager. Fra Koed tar pakkene 4 - 6 dager. Posten i Norge er ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Oki..takk for svar. Har ikke fått noen mail fra Koed enda, og det er en uke siden jeg bestilte delene. Originalfjærer rundt hele bilen, det bør de da ha på lager. Håper jeg får dem snart, jeg klør i mekanikerfingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Logg deg inn på din konto hos koed.no, ligger ordren under dine ordre er den ikke sendt enda, men du kan se hvor tid den blir sendt om du åpner ordren. ligger den derimot under mine fakturaer er den sendt og du kan se sporinsnr. om du åpner fakturaen. Er det første gang du handler må du ringe koed.no for å opprette passord, brukernavnet er mob.tlf. nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShellMotul Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Jeg har kanskje vært uheldig med leveringstia, for den første gangen jeg bestilte noe på Koed.no tok det to uker, og neste gang tok det hele tre uker. Men det går greit å vente, så lenge det ikke er deler jeg må ha for at bilen skal være kjørbar. Jeg kommer nok til å handle flere ganger fra Koed hvis jeg trenger noe i framtia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 minn erfaring med koed er veldi bra. god service og bra leverings tider. og prisene deres er vell heller ikke noe å si på i forhold til visse norske levrandører av bmw deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 jeg kommer for min del aldri til å handle hos KOED igjenn. nå er jeg lei av å vente har vert kunde hos KOED i mange år, men nå er det pinadø slutt. sist jeg bestillte så tok det over to uker før pakka kom, og nå for tre uker siden så var jeg så dum at jeg bestillte fra KOED igjen dagen etter jeg bestillte så logga jeg inn og der stod det at pakka skulle sendes dagen etter, og nå nesten tre uker etter så logger jeg inn og ser at pakka enda ikke er sendt. så da går det sikkert tre uker til før den kommer jævlig irriterende da jeg ikke har skilt på bilen, og det eneste som mangler for å få på skilta er å montere de delene jeg har bestillt og så vise bilen på etterkontroll. er rimelig lei av å vere uten bil nå. nei, holde seg til GS er nok det beste (om man ikke har sinnsykt god tid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hørtes kjipt ut, men kanskje det er en feil? Jeg ville tatt kontakt og hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå