Gå til innhold

rotweiler gis bort. . . nå med bilder!


bmwm535i
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig trist at du må gi fra deg hunden din:( Håper den blir fornøyd hos Hofstad da :)

Skal prøve å få Zanto og Simon fornøyd...

Simon kjenner meg fra før, og selv om jeg regner med det er smertefullt og sende fra seg hunden, vet han at han kan få følge med oss fremover osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at han vet hvem dere er og får følge med da :) Blir LITT "lettere" da vil jeg tro. Flott at du tar i mot hunden J.Hofstad... Jeg kunne også tenkt meg en sånn hund, men er både allergisk og ikke kyndig, så jeg hadde nok måttet stå over uansett. Utrolig pen hund iallefall. Lykke til, både til deg og hunden, og håper han vil trives hos dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at han vet hvem dere er og får følge med da :) Blir LITT "lettere" da vil jeg tro. Flott at du tar i mot hunden J.Hofstad... Jeg kunne også tenkt meg en sånn hund, men er både allergisk og ikke kyndig, så jeg hadde nok måttet stå over uansett. Utrolig pen hund iallefall. Lykke til, både til deg og hunden, og håper han vil trives hos dere =)

+1 Aldri kjekt å gje ifra seg/miste kjeledyret sitt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice at du tok den da :)

Joda, men tror det skal bli utrolig mye morro med han :D

Hentet han ca 1600 i går, kjørt 10 timer med noen stopp luftet etterpå, men vi ruslet opp i skiløypa nå der jeg slapp han.

Ikke noe problem, FOT er han på plass med engang :D

Alle andre hundene jeg har hatt har krevd vannvittig mye.

Han er rimelig ferdig dressert, noe valpefakter, men det er greit.

Zanto ligger og sover ved føttene mine nå og virker svært fornøyd, og det er jeg også.

Blir mer trim enn bimmers fremover, og det er ren gevinst for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre J.Hofstad... Bra at dere er fornøyde begge to... :D

Jeg slutter meg til den.:D

Zanto ligger og sover ved føttene mine nå og virker svært fornøyd, og det er jeg også.

Blir mer trim enn bimmers fremover, og det er ren gevinst for meg.

He-he; hunde-eiere er som regel i ganske god form. Man blir ganske sprek av å måtte gå ut også når det regner.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...