Torek Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 En kamerat av meg og jeg skal forhåpentligvis en "liten" svipptur opp til Mo i Rana for å se på/kjøpe en E46. Med på kjøpet følger det med et panser. Hva veier et sånt panser mtp. å frakte det nedover? Kunne jo evt. ha frakta det på taket på bilen, men ettersom kjøreturen blir såpass lang vil vi helst slippe dette. Edit: Skulle noen ha noen ekstraordinære og smarte forslag til hvordan å frakte det nedover så spytt ut! Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Vil tippe på rundt en 15kg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Ja, det var det jeg fortalte til han også. Da satser vi på at det er noe rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Styla, grønn 320d dere skal se på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 ett e46 panser veier ca 23-25kg, og et e46 m3 panser veier ca 12kg. M3 panseret er vesentlig mye lettere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 I følge denne listen veier det ca 15kg: http://www.jlevisw.com/Weight_Chart.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå