Hitokiri Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Noen som kjenner til opprettere med gode priser i Bergensområdet da?
-Roger- Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Sjekk opp i priser på hva det koster og så gir du meg en pm. Jeg har en kompis som er veldig flink og har jobbet som biloppretter i mange år. Nå har han startet eget firma og kan hende han er interresert i å ta jobben. Går jo alltids an å høre
morteym Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Hvis du får sparken til sommeren så begynn å se deg om etter ny jobb snart? Kjipt å skade bilen. Jeg skada frontfangeren på 323n en gang, føles som å bli rana.
Hitokiri Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Jo takk for tipset. Jeg ser og søker, men dårlig arbeidsmarked innen mitt yrke nå. Bare at bedriften jeg jobber i nedbemanner viser jo det ganske tydelig.... Menmen... Nav kan godt sponse bensin på meg en liten stund
Haug530D Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Jo takk for tipset. Jeg ser og søker, men dårlig arbeidsmarked innen mitt yrke nå. Bare at bedriften jeg jobber i nedbemanner viser jo det ganske tydelig....Menmen... Nav kan godt sponse bensin på meg en liten stund Må jo ikke nødvendigvis drive med det du er utdannet til da, jeg er Bilmekaniker men jobber som Maskinarbeider, kan snart ta fagbrev også nå
marius325i Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Dørene er det vel ingen verksteder som vil gi meg noe garanti på. Men kommer vel et stykke med 16 000 kr. Pokker ta. Jaja. Å bruke penger på dører som har rust er totalt wasted, finn deg nye på huggeri el.lignende som ikke har rust. Rusta kommer tilbake fortere enn du kan forestille deg. Mine ble sandblåst og smurt med ditt og datt mot rust, fikk heller ingen garanti på akkurat dette, og boblene i dørene var tilbake før det var gått 2mnd'er. Helt bortkasta penger og arbeid. Rust har røtter, og må gjerne skjæres bort, i mye større områder enn det som vises. Lykke til
benger Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Noen som kjenner til opprettere med gode priser i Bergensområdet da? Hei, kan trøste deg med at jeg gjorde omtrent det samme. Rygget i oppoverbakke, og stolpe sto da motsatt vei som din. tror jeg.. Fikk en bulk i overkant av bagasjelokket. I akkurat samme høyde som bulken din. Har fått pris på oppretting på Åsane lakkering. Et sted mellom 4500-5000 kr. Inkl oppretting og lakkering av hele bagasjeluka. Gud er nok ute etter meg og, fikk en bonus denne mnd, og så klart, da skal det bulkes
Hitokiri Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Det er noe forbannet dritt. Blir nok å erstatte dørene og bagasjeluka med noe brukt, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå