MrStåle Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Hvilken senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Hvilken senk har du? Faktisk litt usikker på det.. Apex fjaerer av noe slag.. Var mont. da jeg kjöpte bilen.. Har navn/nummer på de, men vet ikke hvor mye de senker.. BAK:Apex 20-10352 HA 153/03* Foran: Apex 2-10357 VA 157/03* Fint om noen kunne fortelle meg hvor mye de senker ut i fra navn/nummer... Er også intressert i tuv-papir på disse fjaerene, da tidligere eier "rotet" bort sine... Noen som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 var litt sent gjelder touring også sikkert da? Touring ble vel ikke levert som pre-facelift. Ser bra ut prosjektet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Da har baklyktene fått seg en total makeover Demontert: (så vasket grundig, pusset ned,vasket igjenn) Så inn i lakkboks og et par runder med denne: Og et par runder med denne: Til törking: På bil Lysene måtte selfölgelig testes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Her er litt sommerbilder av bilen.. Ellers kan jeg nevne at nytt Mtech 2 ratt og facelift lokariskjermer foran(nedre deler) er bestillt, bilen har også fått ny olje,filtre og plugger.. Div. Höytalere er også på vei inn Lite som slår dette en varm sommerdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Grom sommerbil! Du går selvfølgelig for sorte DE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Liten oppdatering her... Mange nye deler kjöpt inn: -Hardtopp -M-tech 2 ratt -Div bilsterio.. Focal, Rockford og Pioneer -Masse smådeler som skal skiftes ut Stor pakke fra Koed er göy, men fikk tröbbel med å få pakken inn i bilen på postkontoret. Så måtte pakke den opp på parkeringsplassen.. Nytt frontsett: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 En liten update her: -Sidedeler m-tech 2 er nå montert... -Etter div feilsöking og rep kan jeg endelig konstantere at El-cab fungerer -Nytt ratt montert ----> Mtech 2 -Sportsdempere montert (bak i förste omgang) -Nye stödemper lager/foringer -Deksel over sikringsboks skiftet ut.. -Insugs-"mansjett" skiftet ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Snart på tide å ta denne ut fra vinterdvale også... Vår i lufta Nye deler venter: -Sorte DE -Windshot -Org. Antenne +diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Tør jeg spørre hvor du holder til? Ser litt kjent ut på de bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Jeg tipper på frøya, hitra, sunde, eller rundt der omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Hehe.. Bra tippa Fröya for d meste ja.. Kjent her ute eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hehe.. Bra tippa Fröya for d meste ja.. Kjent her ute eller? Da møtes vi nok i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Hehe.. Bra tippa Fröya for d meste ja.. Kjent her ute eller? Da møtes vi nok i sommer! Skal du på Fröyabanen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå