JonasD Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Jepp.. "Har" sommerhus på Frøya så bruker å være der hver sommer
Larsinnj Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Jeg er ikke spesielt kjent der ute nei, men var på banen en gang i fjor. Skulle også begynne på skole der, men fikk lærlingeplass istede, så var noen turer da og. Hentet meg felger på sunde på fredagen. Synes det virker som en trivelig plass å bo på.
vidi Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Larsinnj skrev: Jeg er ikke spesielt kjent der ute nei, men var på banen en gang i fjor. Skulle også begynne på skole der, men fikk lærlingeplass istede, så var noen turer da og. Hentet meg felger på sunde på fredagen. Synes det virker som en trivelig plass å bo på. Trives her ute jeg ja.. Du får ta noen turer på banen igjenn da vettu
Larsinnj Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Holder på å skal montere 2,8 liters m20 nå, så blir vel noen runder i sommer hvis det holder. Så megen strøken ut caben din foresten!
vidi Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Larsinnj skrev: Holder på å skal montere 2,8 liters m20 nå, så blir vel noen runder i sommer hvis det holder. Så megen strøken ut caben din foresten! Takk ilige måde Men er nok en god del som må/skal/kan utbedres på min.. Må ta deg noen runder på banen ja.. Blir vel endel treff m/kjöring der i sommer..
vidi Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 En liten update: Montert sorte de-lykter.. pluss noen småting... För: En av hver: Etter:
winchester Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Veldig pen bil! Skulle likt å sett den med noen andre felger dog.
Eksos Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Studer bildet der du har 50/50 sorte og klare lykter, ser du hvor fint det er med sorte lykter uten senkere? Jeg heiv av lyktesenkerne når sorte lykter ble montert på min gamle E30
vidi Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Takk for tilbakemeldinger Skal gjöre som dere anbefaler... Skal ta av lyktesenkerne, så skal ta noen bilder. Så får vi se hvordan d blir. Dere har sikkert rett... Felger står på lista mi, men blir nok en innvisteringspause nå.. Gidder ikke hive på hva som helst heller Så disse får duge en stund til Fint med flere tilbakemeldinger/tips/hint på hva som kan/burde gjöres..
Eksos Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Jepp, prøv du! Er ikke dødsstygt med lyktesenkerre heller, men er ett lite hakk penere uten, hele bilen ser på en måte litt mer våken ut Veldig veldig pen bil ellers iallefall, helt klart en bil jeg gjerne kunne hatt! Jeg mener også at felgene ikke sitter heeelt 100% på en E30, men stygge er de ikke Alpinahjul eller noe BBS-greier hadde sett bra ut
opeth84 Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 vidi skrev: Da har baklyktene fått seg en total makeover Demontert: (så vasket grundig, pusset ned,vasket igjenn) Så inn i lakkboks og et par runder med denne: Og et par runder med denne: Til törking: På bil Lysene måtte selfölgelig testes Hvor fikk du tak i slik lyktelakk,og hva er den siste sprayboksen til? Hvor mye kostet denne boksen forresten? Resultatet ble jo meget bra!
opeth84 Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 winchester skrev: Veldig pen bil! Skulle likt å sett den med noen andre felger dog. +1 Akkurat samme inntrykket satt jeg også med.
vidi Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 opeth84 skrev: vidi skrev: Da har baklyktene fått seg en total makeover Demontert: (så vasket grundig, pusset ned,vasket igjenn) Så inn i lakkboks og et par runder med denne: Og et par runder med denne: Til törking: På bil Lysene måtte selfölgelig testes Hvor fikk du tak i slik lyktelakk,og hva er den siste sprayboksen til? Hvor mye kostet denne boksen forresten? Resultatet ble jo meget bra! Kjöpte den på jobben.. Kostet sikkert rundt hundrelappen, og ca det dobbelte for klarlakken.. Den siste boksen er altså klarlakk. Holder seg bedre da, og blir blankere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå