Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg er ikke spesielt kjent der ute nei, men var på banen en gang i fjor. Skulle også begynne på skole der, men fikk lærlingeplass istede, så var noen turer da og. Hentet meg felger på sunde på fredagen. :)

Synes det virker som en trivelig plass å bo på. :)

Skrevet
  Larsinnj skrev:
Jeg er ikke spesielt kjent der ute nei, men var på banen en gang i fjor. Skulle også begynne på skole der, men fikk lærlingeplass istede, så var noen turer da og. Hentet meg felger på sunde på fredagen. :)

Synes det virker som en trivelig plass å bo på. :)

Trives her ute jeg ja..

Du får ta noen turer på banen igjenn da vettu ;)

Skrevet
  Larsinnj skrev:
Holder på å skal montere 2,8 liters m20 nå, så blir vel noen runder i sommer hvis det holder. :)

Så megen strøken ut caben din foresten! :D

Takk ilige måde :) Men er nok en god del som må/skal/kan utbedres på min.. :P

Må ta deg noen runder på banen ja.. Blir vel endel treff m/kjöring der i sommer..

• 4 weeks later...
Skrevet

Studer bildet der du har 50/50 sorte og klare lykter, ser du hvor fint det er med sorte lykter uten senkere? :D Jeg heiv av lyktesenkerne når sorte lykter ble montert på min gamle E30 :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :) Skal gjöre som dere anbefaler... Skal ta av lyktesenkerne, så skal ta noen bilder. Så får vi se hvordan d blir. ;) Dere har sikkert rett... Felger står på lista mi, men blir nok en innvisteringspause nå.. Gidder ikke hive på hva som helst heller :P Så disse får duge en stund til ;) Fint med flere tilbakemeldinger/tips/hint på hva som kan/burde gjöres.. ;)

Skrevet

Jepp, prøv du! Er ikke dødsstygt med lyktesenkerre heller, men er ett lite hakk penere uten, hele bilen ser på en måte litt mer våken ut :)

Veldig veldig pen bil ellers iallefall, helt klart en bil jeg gjerne kunne hatt! Jeg mener også at felgene ikke sitter heeelt 100% på en E30, men stygge er de ikke ;) Alpinahjul eller noe BBS-greier hadde sett bra ut :P

Skrevet
  vidi skrev:
Da har baklyktene fått seg en total makeover :P

Demontert: (så vasket grundig, pusset ned,vasket igjenn)

fqd3bepgkpfloklb8lcs.jpg

Så inn i lakkboks og et par runder med denne:

g28nboh66vlvy0fhnjk7.jpg

Og et par runder med denne:

effcwysi0lsejkutdulz.jpg

Til törking:

gczi3p5mkgmwretvrfjw.jpg

n3blnshtyg8lhebb6470.jpg

På bil ;)

37anhro2815zwk5xzo2q.jpg

Lysene måtte selfölgelig testes :P

k0c8nzl1qkfi4wuz3v8e.jpg

Hvor fikk du tak i slik lyktelakk,og hva er den siste sprayboksen til? Hvor mye kostet denne boksen forresten? Resultatet ble jo meget bra! :mrgreen:

Skrevet
  winchester skrev:
Veldig pen bil! Skulle likt å sett den med noen andre felger dog.

+1 Akkurat samme inntrykket satt jeg også med.

Skrevet
  opeth84 skrev:
  vidi skrev:
Da har baklyktene fått seg en total makeover :P

Demontert: (så vasket grundig, pusset ned,vasket igjenn)

fqd3bepgkpfloklb8lcs.jpg

Så inn i lakkboks og et par runder med denne:

g28nboh66vlvy0fhnjk7.jpg

Og et par runder med denne:

effcwysi0lsejkutdulz.jpg

Til törking:

gczi3p5mkgmwretvrfjw.jpg

n3blnshtyg8lhebb6470.jpg

På bil ;)

37anhro2815zwk5xzo2q.jpg

Lysene måtte selfölgelig testes :P

k0c8nzl1qkfi4wuz3v8e.jpg

Hvor fikk du tak i slik lyktelakk,og hva er den siste sprayboksen til? Hvor mye kostet denne boksen forresten? Resultatet ble jo meget bra! :mrgreen:

Kjöpte den på jobben.. Kostet sikkert rundt hundrelappen, og ca det dobbelte for klarlakken.. Den siste boksen er altså klarlakk. Holder seg bedre da, og blir blankere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...