snorrebmw Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Min BMW m3 3,0L 1994 Strøken, To eiere(inkl. meg). km 97000 Planer - Carbon box m. ny chip - H&R justerbart (kjøpt) - BBS motorsport felger eller ALPINA Felger( noen som har????) - Nytt ratt.. (noen som har, 3 eiket M-ratt??) - Alu dører (har kjøpt) - Røde org. belter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Denne så meget bra ut, og rød E36 M3 uten soltak er jo helt rett i mine øyne! Ps! Jeg selger carbonbokser, og har en på lager... Se link i min signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jobber du på schmiedmann siden du har reklame for de... Må få deg et pedalsett nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Denne så meget bra ut, og rød E36 M3 uten soltak er jo helt rett i mine øyne! Ps! Jeg selger carbonbokser, og har en på lager... Se link i min signatur. Bare jeg som synes det ser ut som den har soltak? På nederste bildet. Pen bil! Morro å kjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Meget rå bil det der. Grattis! 97.000km er latterlig lite. Tysk importert denne? Flere bilder av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 velkomen til bimmers.no og velkommen i ///M gjengen flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Denne så meget bra ut, og rød E36 M3 uten soltak er jo helt rett i mine øyne! Ps! Jeg selger carbonbokser, og har en på lager... Se link i min signatur. Bare jeg som synes det ser ut som den har soltak? På nederste bildet. Pen bil! Morro å kjøre også. Ser det jeg også Ser ut som det står ei luke i tilt der ja Bilen så aldeles nydelig ut e36 i slik stand er ikke hverdagskost lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Det er nok soltak på den ja. PC`n på jobben har så vannvittig dårlig skjerm, så der syntests ikke soltaket så godt. Så det når jeg logget på hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Flott og meget strøken eksemplar du har fått deg der Vet du hvor mye det er å spare med alu dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Ikke helt sikker mener det er 18 kg. på koffert lokk og dører. Takk for fine tilbakemeldinger.. Har hatt bilen i 4 år. brukt max 10 ganger på fine sommer dager.. Det er takluke.. flere intr. bilder kommer.. Det har aldrig sitti mennesker bak i bilen. Intr. er 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Finfin grombil Vellholdt E36 M3 med lav km. ligger høyt på min BMW drømmeliste for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 utrolig flott bil du har der! kom gjerne med flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Hei Snorre. Velkommen til bimmers. Strøken bil du har. Anders har fortalt litt om bilen din. Har også sett ett par klipp på facebook'en hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 det der var sykt strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå