Yeah_dude Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Vil kjøpe facelift lykter uten xennon i første omgang, er jo kule uten xenon også? Så kjøper jeg xennon ombygings sett senere...mye koster det? Blir det bra? Nå driver jeg og leter etter facelift lykter da... GS bildeler: ANE39245 Frontlykter E-39 "Angel Eyes" sort (hette over blinklys) Pris 2.590,00 kr. (2.072,00 kr uten mva) 0 Sett på lager. Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Ordinær pris 3,237.50 kr (inkl. mva) Er dette original Hella...? :S hvis ikke, er det en ok lykt? Beskrivelsen tilsier ihvertfall at det er 2 lykter, og da er jo prisen ikke så gal heller (kampanje) Bilde: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43475.jpg btw: hva betyr "hette over blinklys"?
Haug530D Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Det er Ikke Hella nei, at det er hette over tror jeg er for å skjerme litt for den orange pæren sånn at ikke folk ser det så godt, er slik på Hella også. Skal du ha Hella uten Xenon så ligger de 4 lykter lenger ned på den siden: Frontlyktesett E-39 m/hvit blink 2001 look u/ Xenon delenr: 63126902425S Og de koster 4.312,50 kr
Yeah_dude Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Fant de, de ligger øverst på lista nå... selges til halv pris. Men de koster nesten dobbelt av de andre, er det stor forskjell på dem? Mye koster å bygge om til xenon, og blir det fint?
///Naitsirk Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Ja det er kjempeforskjell!! De billigste kan ikke sammenlignes i det heletatt med Hella-lyktene, jeg har prøvd begge typer. Jeg kjøpte først de billige facelift-lyktene, angel-eyes ringene på de var helt katastrofe også var lyktene uten motor for høydejustering. Så jeg solgte de med en gang igjen og kjøpte Hella Lykter Når det gjelder Xenon så kan du høre med ellingsen på forumet her : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... ght=autobb Han selger H7 xenon-kitt til 1000 kr..og har jeg ikke sett feil så mener jeg jeg så her en dag at han solgte unna for 550 kr per sett på tilbud nå Det er knallpris!! Jeg kjøpte av han tidligere og det tok bare 15 min å montere det..så absolut verdt penga! Edit: leita litt jeg og da fant jeg tråden hvor han la ut tilbudet sitt http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=117155&highlight=
Yeah_dude Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Thanks, høres bra ut Men får jo advarsler hele tia mot ombygningssett, at det ikke er trygt å sette inn xennonpærer i en halogenlykt, at det sjenerer andre bilister og du kan bli stoppet, bilen kan bli avskiltet osv osv. De fleste som har det mener det er helt greit eller? Hvordan blir utseendet på en original xenonlykt vs original halogenlykt som har xenon ombyggingssett? Rått hvis noen har bilder
Bmw 523iat Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Eller så kan du gå for disse lyktene på ebay, har handlet av fishcake321 3 ganger har da bestilt bixenon lykter med 6000K CCFL Angel eyes og 8000K på xenon lyset, dette er med automatisk høydejustering, betalte avhengig av dollar kurs med frakt og moms ca 6000kr... Billigere hvis du kjøper med enkel xenon. Disse lyktene er 100% identisk med hella, er til og med hendel for valg av høyre og venstrestyrt. I tilleg er det plug and play, merket er Depo og german automotive innmat. E merket og tuv godkjent. link til siden hans på ebay: I tilleg bygger han lykter på bestilling med egne spesifikasjoner. Håper dette var til hjelp. Mvh http://stores.shop.ebay.com/fishcake321 ... ec0Q2em322
Yeah_dude Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Hørtes bra ut, så ut som ganske bra priser... men har du direkte link til de lysa?
pita Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Thanks, høres bra ut Men får jo advarsler hele tia mot ombygningssett, at det ikke er trygt å sette inn xennonpærer i en halogenlykt, at det sjenerer andre bilister og du kan bli stoppet, bilen kan bli avskiltet osv osv. De fleste som har det mener det er helt greit eller? Hvordan blir utseendet på en original xenonlykt vs original halogenlykt som har xenon ombyggingssett? Rått hvis noen har bilder jeg har ettermonter xenon kit i mine hella halogen facelift lykter, har ikke hatt no problem med det er vel ikke lovlig, viss ikke du har automatiks høydejustering og lyktspylere. jeg har ikke først nevte, men har ikke hatt no problemer for det, justere bra ned nærlystet så har også montert og xenon i tåkelysa
Yeah_dude Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Edit: sjekka linken i siggen, ser rått ut! Har mest lyst til å gå for originale hella facelift lykter og så bygge om til xenon... istedet for å kjøpe uoriginale med xenon hva slags tail lights har du?
pita Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 takk for det, blei bra med super white dioder i EA'ene og xenon ja, gå for hella lykter disse uorginale ser like ut på bilder, men har sett flere av disse live og det ser ikke bra ut! isåfall ikke EA'ene, er små prikker av diodene, mens på hella frå du en hel ring baklyktene er også fra hella, orginale facelift
Yeah_dude Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 GSbideler har kampanje på org. hella lykter uten xenon nå... er det mulig å få de til no bedre pris enn det her? (4321,50kr) Står at det er ca halv pris, men er litt skeptisk... mye penger med tanke at de pærene skal byttes uansett, og at jeg da først og fremst betaler for en pastlykt...
Yeah_dude Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Finner ikke noe billigere lykter på ebay og lignende... virker som de lyktene her koster ca det samme uansett hvor du bestiller. Har koed.dk originale hella facelift med/uten xenon? Går inn på siden der de har lys, og finner ingen der det står at de er originale hella... En annen ting: er det mulig å bare bestille fra den danske siden og ikke den norske? Når jeg gikk inn på den norske versjonen av siden fant jeg noen lykter til 3902 NOK, som på den danske kostet 3111 DK, som tilsvarer 2488,80 NOK. Så hadde nok spart på det! PS: bare svar hvis du selv har bestilt
Lars89 Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 3111 danske er 3798 norske Ja de selger originale Hella på Koed delenr www7960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå