Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga 45 for min. Med nye sommerdekk og felger, nye vinterdekk, full service, nye sensorer for 16 tusen og et års garanti. Og bortsett fra skinn, så har den alt utstyret e34 kom med i 1995. Da hadde den gått 168` km. Og det dukker stadig opp gode biler.

Kjøp gjerne en 518, men betaler ikke så mye penger for den. De fleste andre 518 på nettet koster jo 20-30, nettopp fordi det ble solgt flest av dem mot slutten av e34 tiden.

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er enige i begge parter her når det gjelder 518 og 520. 518 var som nevnt over en meget populær bil pga at prisen var en del lavere på denn ny enn det den var på 520. 518 bruker også en del mindre bensin enn 520. Men er enig at det nesten er verdt å slå til med 6 sylindret motor når det nesten er samme pris uansett. Men den 518 det var snakk om her så jo meget pen ut, men det gjorde mange av de 520ene som folk har linket til her også.. Så tenk nøye gjennom hvilket behov du har. 518 er ikke noen krutt-tønne, men en fin motor for de som ikke er glade i bensinregningene og som ikke er ute etter lyd og drag.

Lykke til :)

Skrevet

Tja.. Det følger med garanti på bilen. Dessuten kan den garantert prutes ned....Jeg ville budt 45 inkl årsavgift og omregistrering.

Men vurder heller en touring. Mye bedre:P

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe 525??

Jeg synes i hvertfall det er den minste motoren man kan ha på en e34.

Har hatt 525 selv å det bruker ikke så verst med bensin hvis man klarer å slappe av litt på gassen.

Skrevet

Flott bil, men alt for dyr etter mitt syn!

Sats heller på en som har gått litt lenger, 2 år eldre og større motor og billigere:)

Skrevet

har selv kjørt 518 i flere år, er faktisk en kurrant bil, er litt lett forran pga motor.noe som merkes på vinterføre.

Billig i forbruk er di også.. motorkraft er helt kurrant, men kan bli litt giring ved forbikjøringer og i bakker..

men husk at disse motorene er følsomme og intervall for registerskifte på 40 tusen tror jeg.

Skrevet

Bare tanken på å gi 50 k for ein E34 med mindre motor enn 535/540 får det til å gå kaldt nedover nakken min!

Hadde sjølv ein 520 med automatgear, og med tilhenger var det eit helvete (!!) å kjøre. Trengte jo minst 500 meter å komme opp i 60...

Gå for større motor vist du skal ha ein E34. Det vil eg iallefall anbefale. Og når du skal over ein fjellovergang med kjerring og 2 sneiper i baksetet vil du ikkje angre på det.

Skrevet

Var med min bror tidligere å hentet en 91 E34 525ia, sort med soltak. Han ga 30k for den, km.stand var ca 300' men tydet på godt hold og jevlig vedlikehold. Bilen var stort sett langkjørt fra Trondheim til Elverum siste året. Gullet go bil det. 525 hans har ca 191hk og går gått. Kan kanskje være litt dyrt å forsikre for en fersk sjåfør men alt er relativt...

Skrevet

i disse finanskriser vil jeg tro du kan få denne biiiiiiiiiillig... tror det er en tungsolgt modell med den motoren ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...