Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ambisiøs journalist i det svenske bilmagasinet Motorjournalen dro av banen under testkjøring av den godt kjente M3 CSL "LOADED".

http://www.vgtv.no/?id=21759

Legge merke til en noe unormalt rolig eier som uttaler seg om det som nettop har skjedd...

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Må si eieren tok det pent.

Han var vel klar over at det innebar en viss risk å låne den bort. I hvert fall når de han låner den bort til har liten eller ingen ordentlig erfaring med slike biler. Leit for eieren uansett.

:)

Skrevet

Det tar nok litt tid før sånt synker helt inn gitt...

Selv om han får full erstatning er det jo mye tid å kjærlighet som ikke lar seg erstatte i denne bilen...!

Skrevet

Ser ut som sjåføren slappet av litt vel mye og bare skulle kjøre smidig gjennom svingkombinasjonen da den river løs, og han korrigerer for lite.

Skadene kan jo fikses, og når man låner ut en slik bil vet man jo hva som kan skje. Tipper Motorjournalen dekker det økonomiske tapet.

Trodde Loaded var solgt jeg?

Forøvrig ser jeg at svenske ABC reportere er like håpløse som norske, og har fått det for seg at dette er verdens raskeste bil.

Skrevet

Man låner ikke bort en sånn bil da, spesielt ikke til en uerfaren sjåfør, han har seg selv å takke, kanskje derfor han er så rolig også.

Skrevet

Selv om han får full erstatning er det jo mye tid å kjærlighet som ikke lar seg erstatte i denne bilen...!

Om du legger såpass med kjærlighet til at du aldri kan få erstatet den, burde du heller ikke låne den bort. Det er en viss risiko å ta når du låner den bort til personer som ikke er vant til såpass med bil, og da spesielt når denne personen skal kjøre den "hardt" rundt bane. Jeg tipper eieren skjønnte det.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...