ehrnst Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 nypolert brukis med contour ja, jeg vet jeg mangler en nyre - den blei stjålet (!) samt luftekanalen blei borte i vinter. Til en forandring la jeg ei heller noen sjel i disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Kom over disse billig til min E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Har postet bildene her på forumet før, men ettersom de er nye i år så poster jeg et par av dem igjen i denne tråden. ...men bildene yter ikke rettferdighet. Det er noe med designet som gjør at man må se dem på bilen for å "se" dem! Felgene er Alpina Dynamic replica 18". 225/40/18 foran på 7,5" og 255/35/18 på 8,5" bak om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Digge felger du har til bilen din Søreng! Takk takk, rimelig fornøyd selv ja Jaja, godt å se du likte bildet ^^ Jess, synes det ble ganske tøft (Likte forøvrig også Breitbau sitt veldig godt!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 19" BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 19" BBS CH Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Har postet bildene her på forumet før, men ettersom de er nye i år så poster jeg et par av dem igjen i denne tråden....men bildene yter ikke rettferdighet. Det er noe med designet som gjør at man må se dem på bilen for å "se" dem! Felgene er Alpina Dynamic replica 18". 225/40/18 foran på 7,5" og 255/35/18 på 8,5" bak om jeg ikke husker helt feil. Liker igrunnen ikke disse felgene i hele tatt, men synes faktisk de kledde bilen bra merkelig nok.. Ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Passa fint alpinafelgene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 hehe takk. Er noe mange delte meninger om dem og ikke det "sikreste" valget. Men jeg syntes det ble fett og det er ikke alt for mange med samme felger. Kjekkt å ha noe eget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Blir samme som i fjor på meg. så lenge det ikke dukker opp noe jeg bare må ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 hehe takk. Er noe mange delte meninger om dem og ikke det "sikreste" valget. Men jeg syntes det ble fett og det er ikke alt for mange med samme felger. Kjekkt å ha noe eget! Det er mange delte meninger ja, har sånne sjøl og det ser bedre ut live en på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Det blir nok disse her tenker jeg. 235/40-18 fram 245/40-18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Harte Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Harte Classic Var det du som sto ved statoil spannavegen å tok bilder idag? Pene felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå