GSS Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Denne ønsker jeg meg. Passer i garasje med lav takhøyde, og i tillegg enkel å sette bort hvis det er behov for det. http://maxjaxusa.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Denne ønsker jeg meg. Passer i garasje med lav takhøyde, og i tillegg enkel å sette bort hvis det er behov for det.http://maxjaxusa.com/ Åhh!! Hva koster noe sånt? Fant ikke pris. Edit: Glem det. Ca. 13.000,- er ikke ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 noen som selger i norge da ? eller henter inn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Du kan jo sende den med båt og bruke Jetcarrier? De har forhandlerlink til Nederland, men den lå ikke på nettsiden til den butikken som jeg så med en rask sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Den var pokkern meg ikke dum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Mange som har svart men, kan anbefale stenhøj på det sterkeste. Har selv fem labbe-bukker og en firesøyler fra stenhøj på jobb. Eneste som kan være litt makk er om man f.eks skal heise opp E46 og da spesielt med senk fordi labbene er såpass kraftige at de ikke går under bilen, og får man de akkurat under bilen, så tar man skjørtet. Man skal parkere ganske så på millimeteren for å treffe jekkpunktene, men det går fortere å f.eks bruke gamle bremseklosser eller sånn og "modifisere" litt slik at bukken tar på putene. Dog er sikkert ikke dette noe problem privat da man ikke har samme tidspress som på et verksted. Er ikke sjeldent jeg har måttet trikse og mikse litt med planker og diverse på verkstedgulvet for å ikke rive av skjørtet på senka coupeèr. Det lar seg fint ordne, men vær litt obs første gangene. Fort gjort å sprekke et skjørt! Edit: Har forøvrig en eller to bukker som ikke er i bruk på jobb. Kan høre med verkstedsmester om disse kan selges og eventuelt til hvilken pris om dette er av interesse? Begge er stenhøj. Ikke nyeste modell, men jeg er rimelig sikker på at de er i fin stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hei.. har selv 2 stk Stenhøj i garasjen. Kjempefornøyd.. Mantis, som du sier litt styr med å legge under klosser og slikt, men det er nok problemet med andre bukker også. Anbefaler Stenhøy jeg, er lett å få service og hjelp dersom noe skulle oppstå. Stenhøj har service personell rundt i hele Norge. Kan være mye styr å få service og hjelp på billige produkter da leverandører ikke finnes overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Post her hvis noen kommer over noen forhandler i norge,som det sikkert ikke er :/ http://maxjaxusa.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 En kompis har en "Nussbaum" løftebukk, og den har funka utmerket i over 10 år. Lurer på Nussbaum 2.30 SLE, som er på tilbud til 26 500 + moms nå. Oss Rodin og co http://www.rodin.no/kategoriliste/verks ... -nussbaum/ Hvem selge Stenhøj i Norge da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 .E. Skappel A/S j.e.s.as@online.no Agder Supply A/S a-supp-a@online.no Bilutstyr Nor A/S fimapost@bilutstyr-nor.no Rønneberg Auto Industri A/S e.steinshamn@rai.no Verksted & Industri Service A/S vis@visas.no Verkstedservice AS frode@verkstedservice.no Vest Bilutstyr A/S bjorn@vest-bilutstyr.no Rønneberg har vel avdelinger i de fleste byer i Norge, så det er helt sikkert bare å kontakte din nærmeste forhandler for pris og eventuelt montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 For de som er interessert i kinabukk så har jeg sendt noen mailer og fått priser fra ett firma med veldig bra utvalg i alle slags bukker. Her er svaret jeg fikk på forespørsel om 2 bukker som dere kan finne på http://www.hyequipment.com The price is: SLB-3600 C&F Oslo$1245 ($1154 for the machine, $91for the freight) SLB-4000 C&F Oslo$1181 ($1123 for the machine, $58 for the freight). Prisene gjelder levering i container til Oslo. Dette blir jo under 9000,- inkludert moms og frakt! noe som er veldig bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Post her hvis noen kommer over noen forhandler i norge,som det sikkert ikke er :/http://maxjaxusa.com/ EF Motor i Sandnes har tidligere tatt forhåndsbestillinger til et parti maxjax som var planlagt tatt in fra USA. Prisen var hvis jeg ikke husker feil 15.000 kroner levert Norge - noe som virker gunstig i og med at veil. pris i USA er ca 2.200 USD. Dvs. 2200 x 5,8 + 25% mva = 1595 NOK eksklusive frakt... Interesserte kan jo ta kontakt med EF Motor og høre om det planlegges import av et ytterligere parti Maxjax, og poste her når de får svar fra EF Motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Tror nok jeg spanderer meg en ny Stenhøj jeg Det med at senka biler ikke kommer opp på labbene, løser man enkelt med å jekke bilen litt opp bak med en garsje jekk Da setter men labbene innunder lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 .E. Skappel A/SRønneberg har vel avdelinger i de fleste byer i Norge, så det er helt sikkert bare å kontakte din nærmeste forhandler for pris og eventuelt montering. Jepp, rønneberg selger stenhøj bukker, men de har også billigere alternativer ala nordic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 jeg har som sagt stenhøj.. kjører bilen opp på plankebiter ved behov.... enklere er det ikke... Stenhøj er god kvalitet og lett å få tatt service på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå