Gå til innhold

f kart Go-cart med skilt

narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, eg lurer på og kjøpe meg f kart. Nåken så veit kossen kvaliteten er?

gidde ikkje kjøpa da viss eg må skru på den kver dag liksom :wink:

dv7p1bs3tcnu0ngark7j.jpg

Grunnen til at eg vurdere og kjøpa meg f kart e fordi eg pendler gjennom bomstasjon på vei til jobb dagli. koste meg ca 30tusen i åre. så spare den inn på et år viss eg bruke den dagli:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finnes denne på hvite skilt i Norge?Da må du vel bygge den om med tankepå å beskytte hjulene og sånn? Hvor får man kjøpt en sånn en?

Tror og denne ikke er å anbefale å bruke når det regner eller snør så tar kanskje litt mer enn ett år å spare inn, men ser den muligheten.Ser ut som et morsomt leketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada man får Gokart med hvite skilt i Norge ja, husker jeg så en reportasje på tv om en som hadde en, ble visst stoppet av Onkel blå i tide og utide, men han hadde alt sitt på det tørre, er bare politiet som ikke er så opplyst om dette

Men det må da uansett skape farlige situasjoner med ett så lavt kjøretøy da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes denne på hvite skilt i Norge?Da må du vel bygge den om med tankepå å beskytte hjulene og sånn? Hvor får man kjøpt en sånn en?

Tror og denne ikke er å anbefale å bruke når det regner eller snør så tar kanskje litt mer enn ett år å spare inn, men ser den muligheten.Ser ut som et morsomt leketøy!

Er en som er godkjent med skilter i Bergen. Ser litt rart ut når den kommer kjørende i vegen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal kjøpe meg en slik f-cart. tenkte den i 170cc, koster mellom 35 og 40000 ferdigregga, og går i det minste i 100 sett i forhold til 100ccm'n som går i 80, og er ikke store prisforskjellen heller.

kvaliteten er visstnok ikke så verst heller, har ikke hørt noe negativt ivaffall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte kje utsene på den der:P, hehe. men e ikkje gira på atv:p. har motorsykkel som eg kan bruke, men tenkte på f kart som pendle og leketøy:p. grett nåkk at den ikkje e så spreke:p, men e jo 2 takt;o). å så lenge eg har ramma med hvite skilt ser eg kje probleme med motorbytte:D. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur kansje eg går for 50cc, pga lettare og få seldt den igjenn til 16åringa med mopedlappen:p. e ikkje så mången med bil-lappen som gidder og kjøre go kart:p...

men om eg kjøpe 50cc så skal den vertfall gå i 80km/t ette litt mekking:p. kansje da blir motorbytte:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte kje utsene på den der:P, hehe.

Ikke jeg heller, Men kjøpte lell. :shock:

Sitter tørt i dårlig vær da.

Taket kan taes av i godvær, og dører settes på ved Xtreem vær. ;)

Har ærig talt kun kjørt 5 km med denne siden jeg kjøpte den for et år eller to siden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en sånn f-kart 50 med trim sylinder osv:P går ganske gått har kjørt snart 400mil tror jeg:P uten problemer! morsomt leketøy sitter godt på. slipper lett når det er våt asfalt da og er ikke til og anbefale på snø:P

tror jeg fikk 67km/t på gps med min når den var orginal men med frieksos.

det som er litt kjedlig med den da er at det kan være vanskelig for folk og se deg og da kan det for gå galt. jeg snurra og traff en fortauskant og ble kasta rundt så jeg landet opp ned med min når jeg svingte unna noen som brøyt vikeplikta si. det var ikke moro:P

bare og spørre om du lurer på noe :P vat det meste om disse da vi faktisk selger disse på jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...