morteym Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Hva er forskjellen med og kjøre med knekt fjær eller kappa fjærer som mange av oss gjør.Årsaken kan også være hovedforinger bak Hvaforno, er det mange som gjør det? Vet ærlig talt ikke hva som skjer, men jeg ville ikke kjørt med et dårlig understell og risikert at bilen mister veigrep og spretter ut av veien. Det er sikkert en grunn til at folk kjører av veien og.
BreitBau Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Hehe... 1. Det er forskjell på å kjøre med en knekt fjær, og kappa på begge sider.. Da er det jo tross alt likt på begge sider 2. Det som er frlig med å kjøre med en knekt fjær, er jo at denne plutselig hopper ut når du treffer en dump.. Vanskelig å få til dersom du har dempern inni fjæra, men på E36 sitter jo fjær for seg selv i øvre bærebru, så derfor er det faktisk enkelt for fjæra å ta veien ut dersom den er kortere enn den skal være og du treffer en dump som er dypere enn den skal være..
MikaelR Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Satan ka dokker syt.. angrip han før at han kjør med knekt fjær.. finn jo værre ting en det langs veian..
Lars89 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 VELDIG mange som kjører med knekt(e) fjør(er) der ute. Er jo ikke så lett å oppdage annet an et bilen blir litt lavere og at det kanskje lager litt lyd... Før fjøra står gjennom dekket da Men forsvarer ikke å kjøre med det
MikaelR Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Måten du svara på er helt idiotisk... gi han svaret på spørmålet å si at han burde fixs det før han bruka bil igjen.. enn å kritiser han før å kjør uforsvalig..
MikaelR Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Så ikke at du va ei jente men du burde sett bil på verksted eller få en bilmekaniker til å se på problemet.. er farligt å kjør rundt med knekte fjærer
Raymond Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 lukter jeg kjønnsdiskriminering her nå siden det var så mye ot her allerede
morteym Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Visekorporal Linda, håper ikke du ble skremt fra forumet allerede. Ikke meninga å virke triggerhappy altså. Velkommen forresten =)
nimitz Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Sitter med det inntrykket at litt for mange brukere her på forumet skal være veldig belærende overfor andre og komme med moralpreiken til spørsmål som blir stilt. De samme personene kan også søke råd ved kjøp av billigdekk og biltema deler så man kan jo lure på hvilken forfattning deres egene biler er i. Nei, vær sakelig overfor hverandre så blir det mer trivelig og bruke forumet.
bmw.e36 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 må jeg ha firehjulskontroll eller går det med 1hjulskontroll.
Klinz Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Du må ha firhjulkontroll for og få justert alt inn etter spec. Da blir alle fire hjula justert og eventuelt finner feilen. Viss de er fleire feil enn Knekte fjærer..
Lars89 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 må jeg ha firehjulskontroll eller går det med 1hjulskontroll. Tar alltid 4-hjulskontroll. Kan foråvidt bare ta foran eller bak også, men blir ikke riktig og like greit å få alt riktig mens bilen er oppe. Kanskje blir den bedre å kjøre etterpå også
Superbeetle Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Vil tro at cambervinkelen har blitt mer negativ som følge av at bilen er lavere pga knekte fjærer, men syntes egentlig ikke dette forsvarer at dekket ble "plutselig" slitt ut og kun på ene siden.. Forøvrig tror jeg ikke det har noe å si om fjæren er knekt bak. Er 99% sikkert den aller nederste "ringen", men blir fort mye "bla bla " Hjulstilling og nye fjærer er nok veien og gå alikevel... Jeg har 2 "nye" org fjærer til E36 om det er interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå