Ole Bolle Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 bestilte noen deler på koed da jeg kom til posten tok dei fram en fruktkasse fra coop med noe koed teip snurra rundt. jeg trudde koed var meir serriøs, men verket ikke sann da jeg fekk den pakken i posten. (første gang jeg har bestilt der) hva er deres mening?er det vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 de pleier å være kjempe flinke til å sende pakker... har aldr vært sånn når jeg har bestillt deler fra de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Er vel det samme hva slags emballasje du får delene i, så lenge det er forsvarlig pakket. Har bare positive erfaringer med KOED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Du fikk da varene? Fått sendt ting og tang fra mange nettbutikker, har vært pakka i mye rart, men så lenge jeg får varene hele så spiller det fint liten rolle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Jeg har fått mange pakker fra firmaer som sender i flotte esker, men der innholdet er dårlig beskyttet mot støt eller risting. Det er noe som bekymrer meg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Bolle Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 fikk alle varene å er fornøgd so langt:) va berre litt rart:P har alltid bestillt fra andre firma osv. so har jeg altid fått butikkens egne pappesker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Jeg tipper at de sparer embalasje-utgifter ved å bruke diverse papprester. Synes ikke det spiller noen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 hva så? fått masse pakker fra diverse steder og de fleste har egne esker (da gjerne fabrikantens esker) men embalasjen innvendig er som regel bare gamle aviser ol. Hvor mye penger tror du ikke man sparer på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 fikk multifunksjonsratt tilsendt i emballasje fra en multifunkjsons mikser for litt siden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Det er til syvende å sist kjøper som må betale for den dyre flotte embalasjen med logo. Jeg tar gjerne varer i banankasser jeg, det blir billigere deler av sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå