Simen! Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Perfekt interiørmessig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Takk! Viktig med rett interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Lekker bil, E46 coupe facelift står seg meget godt den dag idag! Liker bilen, fargen ikke minst, men kanskje interiørlistene kunne vært alu? Alucube har aldri vært min greie, men det er en personlig greie. Har samme motor selv, og den gjør en meget bra jobb! Kos deg med den! Froøvrig skjønte jeg ikke helt den mht skandale å ha diesel i en coupe, tror du bør prøve denne før du kommer med slike kommentarer, det er tross alt en I6 diesel, ikke I4. I en cabrio kan jeg være enig. Der blir diesel pr idag feil for meg også! Se forøvrig på E92, på det norske markedet virker det jo kun til å være 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Lekker bil, E46 coupe facelift står seg meget godt den dag idag! Liker bilen, fargen ikke minst, men kanskje interiørlistene kunne vært alu? Alucube har aldri vært min greie, men det er en personlig greie. Har samme motor selv, og den gjør en meget bra jobb! Kos deg med den! Froøvrig skjønte jeg ikke helt den mht skandale å ha diesel i en coupe, tror du bør prøve denne før du kommer med slike kommentarer, det er tross alt en I6 diesel, ikke I4. I en cabrio kan jeg være enig. Der blir diesel pr idag feil for meg også! Se forøvrig på E92, på det norske markedet virker det jo kun til å være 320Cd Takker Er litt usikker ang interiørlister, men noe mer kontrast kunne det kanskje vært. Ideelt i mine øyne er vel karbon, så vi får se hva som skjer.. Alu er slett ikke verst, men hvordan blir dørsidene da? I mine øyne er det enorm forskjell på I4 og I6 diesel. Min forrige bil var en 320d, og karakteristikk, motorlyd, gange og ikke minst effekt er en helt annen verden på I6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Noen nye bilder tatt i sommer. Litt bedre kamera enn sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Nye versjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå