bimmersmakkverk Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 bytte i 19'' ac felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 har allerede kjøpt nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Har du felgene ennå? Kunne du ha fremskaffet bilder og gitt en liten beskrivelse på hvilken stand de er i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 felgene ble solgt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 ..fikk du solgt det for 5-6000? Da var du heldig! Man kan få desse nye til samme pris MED dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 ..fikk du solgt det for 5-6000? Da var du heldig! Man kan få desse nye til samme pris MED dekk.. hvor får man rondell d58 til 5-6000 i 10" bredde med dekk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 ..fikk du solgt det for 5-6000? Da var du heldig! Man kan få desse nye til samme pris MED dekk.. hvor får man rondell d58 til 5-6000 i 10" bredde med dekk..? får noen som ligner veldig mye, da de sier de lager kun egne felger. dette er i Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 det tror jeg ikke før jeg ser det... Og ja felgene er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 det tror jeg ikke før jeg ser det...Og ja felgene er solgt. Hehe,nei du får bare tro hva du vil. Jeg fikk tilbudet fra de denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 det tror jeg ikke før jeg ser det...Og ja felgene er solgt. Hehe,nei du får bare tro hva du vil. Jeg fikk tilbudet fra de denne uken. Synes det hørtes veldig bra ut. Har du noen bilder ett tlf jeg kansje kunne nådd selv på ? Har rondell felger på min nå men synes 18" er for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 det tror jeg ikke før jeg ser det...Og ja felgene er solgt. Hehe,nei du får bare tro hva du vil. Jeg fikk tilbudet fra de denne uken. Synes det hørtes veldig bra ut. Har du noen bilder ett tlf jeg kansje kunne nådd selv på ? Har rondell felger på min nå men synes 18" er for lite. Skal du selge dine rondell da kanskje og pris? Mener på det var 18" de selv selger til denne prisen, men kan hende det var 19". Iallefall så er de berykta på å ha billige dekk og felger! Tevodekk heter firmaet, og de har mange flotte felger og felgpakker. Hadde jeg hatt penger, hadde jeg kjøpt av de på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 er ikke rondell d58 felger da de kom i maks 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 ...se på mine poster tidligere her,mann. Firmaet her lager kun egne felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 ..fikk du solgt det for 5-6000? Da var du heldig! Man kan få desse nye til samme pris MED dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå