JE Motorsport Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Jeg får KW V3 i posten i løpet av uka Litt OT; hva koster KW v3? Grattis med flott CSL bmwlukas. En sånn tilhører MÅ ha lista mi Er overlegen "vanlig" E46 M3 ja,selv om det er morro også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Fikk bilder av noen BBS Le man felger som kanskje skal selges. Det er 11 x 19 bak og 8,5 x 19 framme. Nåken så har erfaring med så breie hjul bak på e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Jeg får KW V3 i posten i løpet av uka Litt OT; hva koster KW v3? Grattis med flott CSL bmwlukas. En sånn tilhører MÅ ha lista mi Er overlegen "vanlig" E46 M3 ja,selv om det er morro også! 17-18k er veiledende tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Grattis med kongebil! Synes du burde sette på de originale nyrene og kjøpe deg originale CSL-felger. Må ikke finne på å kjøpe replica til den bilen iallefall... Skjønner virkelig ikke hvorfor "alle" synes BBS LM er så fine. Sikkert bra og dyre felger, men de kommer langt ned på min liste iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Vurderer både Org CSL hjul og BBS CH Black ed. Skal ha meg ein ringe runde for å finne pris på CSL hjula. Le mans hjula som eg la ut bilde av her er nok ikkje heilt rett for denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Fullpris på KW V3 til M3 CSL er rundt 20k tror jeg, litt billigere til vanlig M3 (kun forskjell på godkjenningspapirene). BBS LM er estetiske og har en racing look i tillegg til å være sterke og lette felger. Men det kommer ikke fram på de bildene over her. Jeg er enig i at en orginal BMW CSL er følsom for valg av felger, samtidig så må en tillate seg å legge vekt på personlig smak. Alle csl'er omtrent kjører jo på like felger, og det er mange non-m3 og M3er som kommer etter med replika felger. Ikke hør -for- mye på orginalnissene Jeg er som sagt enig til en viss grad, men følg hjertet ditt. Altfor ofte har jeg tatt valg med huet og ikke hjertet når det gjelder slike ting, og en blir lissom aldri helt fornøyd da Nyrene kan du selge til meg hvis det er blank sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Tenkte ikke på at det kanskje var dyrere med kw v3 til csl kontra "vanlig" m3 jeg. Det høres jo fornuftig ut =) Verdt kronene spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Ifølge GS koster en original CSL felg i 9,5x19" 5805.60kr. Fant ikke 8,5x19 Så billig blir det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Då har eg fått pris på orginale CSL hjul hos GS Bildeler. 18.000kr for 4 felger uten dekk. Dei er 19x8,5" og 19x9,5". Så eg trur eg går for dei:-) Nåken som har dekk å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Link til svart csl med csl hjul: http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 de dekka på bildene er levert fra bmw på org csl hjul, og dem er michelin pilot cup sport mener jeg det er.. veldig dyre forhold til andre dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Du kan se på Michelin Pilot Sport, men CUP-versjonen er mye dyrere og egner seg ikke så bra på vått. Det er vel disse dekkene CSL kom med standard. Så har du Pirelli P-zero Nero, som er litt biligere enn Pilot Sport hvis jeg husker rett. Sjekk dekkonline.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Bra du går for csl felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Fikk bilder av noen BBS Le man felger som kanskje skal selges.Det er 11 x 19 bak og 8,5 x 19 framme. Nåken så har erfaring med så breie hjul bak på e46? hvis du vil hvite hvordan orginal csl hjul ser ut i svart med rød kant stripe så kan du se en bak der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå