Rao Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Gratulerer som eier av sykt rå bil ! En av de få heldige ! Ingen tvil om at bilen må ha de originale CSL - felgene, også enig i at den er såpass veldreid som den er at også annet utvendig stæsj bør holdes originalt. CSL felgene er ikke bare perfekt match til bilen, men også blant de absolutt letteste 19" på markedet. Dekk: Michelin PS2 eller Pirelli Nero (litt billigere, men slites litt raskere) Skal du prøve den litt på bane, etterhvert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Skal du prøve den litt på bane, etterhvert ? hehe, det må du gjøre. Kom på Eikås på søndag (BMWCCN), kunne tenke meg å testkjøre mot en M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Pirelli P-Zero Nero har utgått, og de som selger disse dekkene eventuelt har de på lager bare og kan ikke bestille opp nye. Burde isåfall være rask med å handle. Det er ihvertfall beskjeden jeg har fått, skulle egentlig kjøpe Nero istedenfor PS2 siden jeg syns de er litt dyre. Endte opp med Pirelli P-Zero Rosso isteden, det skal være tilnærmet like god kvalitet. Gratulerer med CSL forresten, hold den orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Geir Anders: Det første jeg tenkte nå er at jeg må forte meg å bestille nye fordekk, men nye Rosso som erstatter P Zero Nero skal være bedre på bl.a støy og vått grep i følge en salgsside jeg googlet. Har du inntrykk av at Rosso er hakket dårligere ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Gratulerer som eier av sykt rå bil ! En av de få heldige !Ingen tvil om at bilen må ha de originale CSL - felgene, også enig i at den er såpass veldreid som den er at også annet utvendig stæsj bør holdes originalt. CSL felgene er ikke bare perfekt match til bilen, men også blant de absolutt letteste 19" på markedet. Dekk: Michelin PS2 eller Pirelli Nero (litt billigere, men slites litt raskere) Skal du prøve den litt på bane, etterhvert ? Godt å høre at folk er enig i felg valg då, eg syns òg at bilen er såpass fin orginalt, at den kan få beholde den orginale looken. Det er uansett ikkje så mange csl`er rundtom, så eg er ikkje bekymra over at alle 1400 er like;) Den skal prøves litt på bane ja. Kommer til å reise på banetreffa så lenge ge har fri fra jobb. Nå skal jeg ut å ha meg en lengre kjøretur i finværet! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Skal du prøve den litt på bane, etterhvert ? hehe, det må du gjøre. Kom på Eikås på søndag (BMWCCN), kunne tenke meg å testkjøre mot en M3. Ja, ein tur til Eikås hadde vært artig! Vi får sjå=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Det er uansett ikkje så mange csl`er rundtom, så eg er ikkje bekymra over at alle 1400 er like;) Din er vel dessuten den eneste svarte i landet? Mange er det ihvertfall ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Nå skal jeg ut å ha meg en lengre kjøretur i finværet! =) Går vel ann å tilbakelegge noe mil i den uten at det blir kjedelig vil jeg tro Hvordan er fram-stolene å sitte i på lengre turer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Geir Anders: Det første jeg tenkte nå er at jeg må forte meg å bestille nye fordekk, men nye Rosso som erstatter P Zero Nero skal være bedre på bl.a støy og vått grep i følge en salgsside jeg googlet. Har du inntrykk av at Rosso er hakket dårligere ellers? Ja det skal være bedre på støy og vått føre, faktisk en av de bedre på vått. Dekket er mer allround om man kan si det, enn hva Nero er. Jeg kan tenke meg at gummiblandingen er en anelse mykere, og tåler ikke like mye som Nero, litt avhengig av kjørestil. Til vanlig gatebruk med litt inspirert kjøring innimellom er de mer enn gode nok. Jeg har brukt mine Nero på bane ved flere anledninger og skjønner ikke hvorfor folk sier at de slites fort, er veldig fornøyd med holdbarheten på de, men grepet er bob-bob etter 5-6 runder. Grunn til at jeg velger Rosso nå er fordi nye felger blir kjøpt inn og jeg har tilgang på to Rosso dekk i riktig dim, og da kjøper jeg likegodt to til. Disse felgene skal bare brukes til "show" uansett. Bruker felgene med Nero på til banekjøring og bytter nok til noen semi r-dekk når de er slitt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Gunnar: Har ikkje sett andre svarte CSL nei, men mulig det er fleire som er tatt inn til landet siste tida? Hadde vært artig å visst kor mange CSL`er det er i Norge idag. Veit om 3 andre, men regner med at det er fleire enn det... Olelink: Hadde ein artig dag på tur idag ja:-) Stolane kan bli litt for mykje "rett opp og ned" i ryggen, på langkjøring. Savner litt dei gode skinnstolane som eg hadde i den forrige då... Men den er så "gøy" på alle andre måter, at det veier opp for sittestilling. Ved aktiv kjøring og litt svingete veier er stolane heilt topp! Idag har eg tatt full shining på bilen. Rubba den med rosa Autoglym der det var mykje striper etc., brukte rød(polering) Autoglym på heile bilen, så svart Autoglym(flytende hard voks) på heile bilen. Tok full pakke inni dører og dørkarmer, så det blei VELDIG bra resultat! Skal ta den ein runde til med Hardvoks om nåken dager, så blir det skikkelig holdbart og.. Tok òg av carbon splitterene framme for å pusse dei ned og legge ny klarlakk på. Fekk tilbud på nye hjul idag og. RH, usikker på modell navn, men dei er 10x20 og 9x20. Skal prøves til helga, så får vi sjå om dei passer på bilen. Skal legge ut litt bilder av nypolert bil, imorgen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Jeg veide 20" felgene mine med dekk på, det er ikke få kg å dra rundt på... Du har slått fra deg BBS CH eller? Usikker på vektdifferansen, men CSL-felgene er også BBS så vil tippe de ligger i nærheten av hverandre. Har splitterene dine blitt litt matte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 BBS CH har jeg slått ifra meg. CSL hjul var planen, men skal teste ut dei RH hjula, syns dei var veldig fine. Det er ein kamerat av meg som har dei hjula, å han er på utkikk etter 19" til sin bil, så hvis hjula passer til min bil og den blir bra å kjøre vil eg vurdere dei. er bare artig å prøve litt forskjellig:) Splitterene flasset pgr av steinsprut, så jeg våtslipte de med 800papir og legger på ny klarlakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Fet bil! Det er en skam om den ikke dukker opp på Eikås på søndag! Hvordan er fram-stolene å sitte i på lengre turer ? Fremstolene er faktisk ganske gode. Har selv sittet i en slik stol opp og ned mellom Hirtshals og Nürburgring (passasjersiden). Stolene er bedre å sitte i enn mange som faktisk kan justeres i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gratulera igjen, Åsmund Glede meg heilt sjukt til å sjå bilen! Påsken gjekk litt for fort i år og.. merklige greier da der Eg reise til bergen igjen imåro, snakkes der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Utrolig flott bil:) men bytt blinklyspærer så slipper man å se de "oransje" blinklysene. Små detaljer har litt å si det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå