boost Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 har bestilt carbon film til taket. eg kjøper ikkje eit heilt tak. å begynner å kappe ut heile orginaltaket mitt:) der går nok grensa:) ja bilen har vore nokon turer til førde:) blir sikkert fleire ganga å hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Lakk panseret sann som bildet du posta, Synest det bryter linjene sånn det er nå.. Men en stilig bil, ingen tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maritaj Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 neineineinei! carbon panseret må så absolutt ikkje lakkeres! det er jo CARBON! men bakluka derimot truuur eg at eg ville ha lakka. Heilt herlig den bilen der altså, det skal du ha Lennart! Eg kjem og stjele den frå deg ein dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 hehe ja du kan no Prøve Marita.. ja eg må ta ein grundig vurdring av dette:) har sett på denna felgen 8,5*20 10*20 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44289.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 hehe ja du kan no Prøve Marita.. ja eg må ta ein grundig vurdring av dette:) har sett på denna felgen 8,5*20 10*20 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44289.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maritaj Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 hehe ja du kan no Prøve Marita.. ja eg må ta ein grundig vurdring av dette:) har sett på denna felgen 8,5*20 10*20 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44289.jpg klart eg skal prøve meg ja den der trur eg kjem til å passe veldig bra på din, forutsett at du beholder panseret sånn... ellers blir det litt rart med svarte felga trur eg då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 nice nice nice og takk for sist:) bilen din mangler bare svart tak, så er den helt rå! ble utrolig pent med panser og bakluke. Hvordan var passformen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 okai kjære Marita.. eg får høyre på sjefen:) takk for sist ja Jonr- japp svart tak kommer. passformen på bakluka var heilt topp.. litt rundt der lyktene skulle stå men ikkje noe problem.. panser er jo perfekt:) hehe. hva syns folket om carbon deksler på speilhuset? bakrute spoilern i carbon? er ASC der no som er lakkert i bilens farve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 da bestilte eg felgene som det er bilde av over her.. i 8,5*20 og 10*20 med 285 bakdekk. får håpe dette kan slå ann:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 da har eg fått på felger + carbon film på taket. Kn filter kitt svindyrt:) å eg vil sei eg har aldri lagt folie før:) kun solfilm på bilrute hehe. so detta vart jækla bra må eg sei hehe noe ant eg bør gjøre med bilen nå hehe:)? litt senking ? bør eg lakkere noe på bilen:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 her er med nye felgane:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Nydelig bil rett og slett! Hmm, er vel ikke så veldig mye mer du kan gjøre med denne nå tror jeg.. Lagt mye penger i denne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 lakk alt..ser litt kebab aktig ut no,men når eg tenke ette so e jo du ein slek super rånar so da ska det vel vera slek.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Nydelig bil rett og slett! Hmm, er vel ikke så veldig mye mer du kan gjøre med denne nå tror jeg.. Lagt mye penger i denne nå? har nok lagt igjen nokon kr no ja:) hehe får sjå ko eg finne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 lakk alt..ser litt kebab aktig ut no,men når eg tenke ette so e jo du ein slek super rånar so da ska det vel vera slek.. å kem er du? vil no ikkje sei eg e super råner da men:) ein må kjøyra litt å visa fram bilen:) å lakkera alt blir det ikkje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå