martin_G Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Hei! Vurderer å kjøpe E34 M5, men tenkte å sjekke opp forsikring osv først, og det viser seg at siden jeg bare er 20 år, så skal jeg ikke få lov til å kjøre en sånn bil! Har ringt et par selskaper og får samme svar: Ikke noe problem å forsikre bilen på en av foreldrene mine, men jeg får ikke lov å kjøre den før jeg fyller 30 år! Det blir jo for dumt! Noen som vet om noen selskaper hvor dette lar seg fikse? Og evnt om det er mulig å forsikre bilen med kun meg som fører, om det blir noe lettere da? Takknemlig for hjelp! Martin Günther
Haug530D Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Går sikkert greitt det visst du har rævva full av gryn, er bare å ringe videre, men om du får forsikret den noen plass så regn ikke med at det blir billig pga alderen din.
martin_G Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 hehe regner med at hvis det i det hele tatt går, så blir det nok dyrt, men kommer ikke til å kjøre bilen om vinteren, så blir evnt bare 5-6 mnd som skiltene står på bilen, og da blir jo års-prisen litt bedre:)
MonicaM3 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Hørt med Gjensidige da? Dem tok min uten problemer... Ikke dyrt heller syntes jeg
martin_G Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Ja morra mi har ringt gjensidige, men da de slo inn fødselsnr mitt sa de bare blankt nei. Virker ikke som de er interssert i å ha meg som kunde engang..alle jeg har snakket med sier bare blankt nei, og gidder ikke engang gi meg noen evnt pris.
Haug530D Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Hørt med Gjensidige da? Dem tok min uten problemer... Ikke dyrt heller syntes jeg Du er jente, hehe, går vel litt på statistikk det der
Simen! Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Kan de egentlig nekte en forsikring?? hva sjer om man for avslag hos alle egntlig?
bingo Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 di kan ikke nekte deg forsikring nei, men di kan sette så høy pris di vil.
martin_G Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Kan de egentlig nekte en forsikring?? hva sjer om man for avslag hos alle egntlig? det spm har jeg stilt meg i mange dager nå og! Trenger tips til forskjellige selskaper, så tar jeg ringe runden!
Frode D Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Forsikringsselskapene er pålagt å gi deg et forsikringstilbud uansett! Men om de ikke vil ha deg som kunde, setter de bare prisen urealistisk høyt slik at du ikke gidder å forsikre der uansett.. Jeg fikk pristilbud på 94.000kr i året på min 328 hos IF feks Edit: Jeg har forsikring hos Gjensidige nå, til en brøkdel av prisen..
Haug530D Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Kan de egentlig nekte en forsikring?? hva sjer om man for avslag hos alle egntlig? De kan sette prisen skyhøyt for eksempel. Her er forøvrig en artikkel om å være 18 å prøve å forsikre en Porsche Cayenne Turbo http://www.dinside.no/802810/heisann-je ... rschen-min
Galro Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Samtidig kan de nekte forsikring utover kun ansvar.
Simen! Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Forsikringsselskapene er pålagt å gi deg et forsikringstilbud uansett! Men om de ikke vil ha deg som kunde, setter de bare prisen urealistisk høyt slik at du ikke gidder å forsikre der uansett.. Jeg fikk pristilbud på 94.000kr i året på min 328 hos IF feks Edit: Jeg har forsikring hos Gjensidige nå, til en brøkdel av prisen.. 94.000 var det drøyeste jeg har hørt
D.C.V Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Prøv gjensidige Betaler 6700,- der med 60% i bonus, men jeg fyller 24 i år da
2mMy Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 fikk et tilbud på over 100.000 når jeg sjekket forsikring på bmwen min engang i tiden og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå