<-BMWE46-> Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Noen som vet hvordan man tar av den originale girkula på en e-46? På den nye kula ser det ut som det bare er å dra den rett opp, har prøvd det på den originale kula men den sitter som F
M3cabriolet Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Rykk rett opp, pass på hode, speil og rute! hehe, vet flere som plutselig fant ut det. en av de synes den satt så jævli så han satt seg skrevs over på midtkonsollen og dro, og våkna i baksetet med skakk nese.
<-BMWE46-> Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Oki, takker for svar Får vell bare prøve hardere
S.Arnesen Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Hmm, alle e46'er har vel skrudd girkule? du har tatt av emblemet og titta under der regner jeg med? Der sitter det en skrue som holder hele sulamitten på plass....
Hyggmaister Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Nei drit i d Arnesen..Kan være greit å sette skrua i samtidig som du brekker nesebeinet, så slipper du å gjøre d i to operasjoner
S.Arnesen Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Nei drit i d Arnesen..Kan være greit å sette skrua i samtidig som du brekker nesebeinet, så slipper du å gjøre d i to operasjoner he he slet med min kule for litt siden, da jeg trodde den satt likt som på gamle e34'en min (Les: riv og røsk metoden), men det visste seg at den bare satt med en skrue...
Lars89 Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 I E46en min var det bare å røske te. Vet om et par som har tatt frontruta. Ble en dyr girkule gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå