Saft Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Jeg så også en rød GT86 nedenfor Høyskolen i Ålesund på Fredag.
Eystein Ose Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Såg den idag på Statoil ved Moa. Er vist en som jobber på Brages som farter rundt i den! Spotta og en svart GT86 i Ørsta igår
SofaKingFresh Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Rød GT86 på traileren. Og en sort GT86 hos Toyota Og en som har kjøpt et oppussings objekt ser det ut som
Skaar Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Brages har nok fått inn hvertfall en GT86, så på fjasboken at en i klassen hadde vært ute å prøvekjørt den. Automatgir på den visstnok.
Eystein Ose Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 her er ihvertfall den jeg spotta i Ørsta.
Dontzi Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Gt86 bilen er brages sin, han som har kjørt rundt på den har kjøpt en egen gt86 men venter på den enda, så då fikk han låne brages sin ;D (holder til på øyane)
Leadfoot Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Snodig amfibiesak på kielferga nå..http://img.tapatalk.com/02962227-81e5-8fe5.jpg VW Schwimmwagen, amfibiekjøretøy bygget i andre verdenskrig, basert på Boble. Spinnville priser på disse. Chevy Camaro SS Rally Sport http://images.bimmers.no/files/m1mtn8tauihsijkzn6jd.jpg Camaro kom enten i SS (Super Sport) eller RS (Rally Sport) Dagens høydepunkt for meg var en Nederland-registrert Citroen Visa/C15 ombygget til campingbil. Motgående kjørefelt, så fikk desverre ikke tatt bilde. Men den liknet på denne: Slik vil jeg ha!
wicky124 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Går mye gromt opp og ned Bøgata nå, hvertfall når det ikke regner! I rånegata i notodden er det vel kun ekstremt lave mercer...
Tom K Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Camaro kom enten i SS (Super Sport) eller RS (Rally Sport) Feil, Camaro kom med en utgave som het RS/SS også om enn noe mer sjelden, man fikk også Z-28 og vanlig Camaro, den kom med alt i fra "six in line" til skikkelig sinna big block.. It was possible to order both the SS and RS to receive a Camaro RS/SS. In 1967, a Camaro RS/SS convertible with a 396 engine paced the Indianapolis 500.
Leadfoot Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Camaro kom enten i SS (Super Sport) eller RS (Rally Sport)Feil, Camaro kom med en utgave som het RS/SS også om enn noe mer sjelden, man fikk også Z-28 og vanlig Camaro, den kom med alt i fra "six in line" til skikkelig sinna big block.. It was possible to order both the SS and RS to receive a Camaro RS/SS. In 1967, a Camaro RS/SS convertible with a 396 engine paced the Indianapolis 500. Oi, jeg får visst la være å komme med "ekspert"-uttalelser om Amcar! Og jeg som trodde jeg visste alt!
hylle Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Snodig amfibiesak på kielferga nå..http://img.tapatalk.com/02962227-81e5-8fe5.jpg VW Schwimmwagen, amfibiekjøretøy bygget i andre verdenskrig, basert på Boble. Spinnville priser på disse. Ble akkurat solgt en i Danmark, oppussingsobjekt, 750.000,-
Tom K Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Camaro kom enten i SS (Super Sport) eller RS (Rally Sport)Feil, Camaro kom med en utgave som het RS/SS også om enn noe mer sjelden, man fikk også Z-28 og vanlig Camaro, den kom med alt i fra "six in line" til skikkelig sinna big block.. It was possible to order both the SS and RS to receive a Camaro RS/SS. In 1967, a Camaro RS/SS convertible with a 396 engine paced the Indianapolis 500. Oi, jeg får visst la være å komme med "ekspert"-uttalelser om Amcar! Og jeg som trodde jeg visste alt! Hehe man kan ikke være ekspert på alt...det har jeg lært meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå