noekult Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 F430 i rødt med sort panser med to striper i rødt på, Storo-krysset Oslo... Også endel kule Am Cars som jeg ikke aner hva er (siden jeg ikke bryr meg om de)... Ser altfor mye bra i Oslo hver gang det er skyfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Så en grisetøff E46 M3 i Vika i Oslo på torsdag. Kameleonlakka, laaav med svære felger og CSL luke. Så ikke hvem som kjørte, sto utenfor BK. Den står alltid utenfor burgerking på national...Er en kompis av meg sin...original csl...men uten csl fangern foran siden han ville ha tåkelys...kameleon lakk i gull som hovedfarge...20toms felger med veldig grei kant foran og bak...masse karbon i motorrom og interiør...hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 "Original CSL" er vel å ta litt i Motormessig mente du vel Edit: Ser ut som vanlig M3 interiør og...CSL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 såg denne parkert på klepp/ rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Så en grisetøff E46 M3 i Vika i Oslo på torsdag. Kameleonlakka, laaav med svære felger og CSL luke. Så ikke hvem som kjørte, sto utenfor BK. Den står alltid utenfor burgerking på national...Er en kompis av meg sin...original csl...men uten csl fangern foran siden han ville ha tåkelys...kameleon lakk i gull som hovedfarge...20toms felger med veldig grei kant foran og bak...masse karbon i motorrom og interiør...hmmmm... denne er vel på forumet, er den ikke? mener den ble stjålet for en tid tilbake edit; http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=116936 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Var å hentet bil som kom med transport med fatter idag, der sto det en strøken fransk registrert 850. Sjekk skiltnummeret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Dette er ikke bare en 850...det er jo en 850CSi !! Selve kremen av 8-serien det Det som skulle bli M8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Noe bøs kan du si Sto en halvtime å bare glana :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23353346 veldig lyst til å spotte denne, noen som har noen flere bilder av denne? haha. så denne i sarpsborg søndag 1 august. og vi måtte stoppe da vi kjørte forbi den og ble sittende å glane i 10-20 sek og tenkte bare hva faen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23353346 veldig lyst til å spotte denne, noen som har noen flere bilder av denne? haha. så denne i sarpsborg søndag 1 august. og vi måtte stoppe da vi kjørte forbi den og ble sittende å glane i 10-20 sek og tenkte bare hva faen??? Lurer på hvordan denne er i kø-kjøring på en varm sommerdag.!? Null avkjøling av radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 nå har jo ikke en 100NX grill orginalt heller. så blir vel ikke noe verre med den fangeren der medtanke på lufting til motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Hmm. Ikke ofte man ser bil uten radiator. Eller er det bare jeg som ikke har tenkt på slikt før..? Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Var å hentet bil som kom med transport med fatter idag, der sto det en strøken fransk registrert 850. Sjekk skiltnummeret! Denne så jeg faktisk når han kjørte på motorveien, bakpå en bilfrakter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 spotta på mandagen en rød ad-regga e30 cab med kantfelger, møtte den i tunnelen på e-134 drammen rett før rundkjøringa der man kan ta opp på motorveien i retning Oslo. Noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23353346 veldig lyst til å spotte denne, noen som har noen flere bilder av denne? haha. så denne i sarpsborg søndag 1 august. og vi måtte stoppe da vi kjørte forbi den og ble sittende å glane i 10-20 sek og tenkte bare hva faen??? Lurer på hvordan denne er i kø-kjøring på en varm sommerdag.!? Null avkjøling av radiatoren. Who needs air when you have The Force? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå