Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

72479_487484006759_574211759_7455309_435685_n.jpg

Spotta denna idag

Huff.. Jeg klarer bare ikke se det "kule" i en focus. om det så hadde vært 2000hk er det fortsatt en jævla Ford Focus. [-(

Å? Etter min mening så er det en driit gromm bil, heslikes fin lyd i de også :P Eneste minuset er at den har forhjulstrekk så klart, men blir jo ikke noen ukul bil av denn grunn.

Eh, jo. Jeg kan forestille meg at denne har torque steer fra helvete, og det største problemet med raske forhjulstrekkere :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,husker vi hadde en DAF 55 da jeg gikk på skole i stavanger, den var så røten at for å "burne" donuts med den, måtte vi bare holde rattet i fullt utslag,gi flat pedal og kjøre runder så lenge at det til slutt var sentrifugalkraften pga hastigheten og ikke motorkraften som fikk det til å hyle i bakhjula. :D

Variomatic beltedrift var jaggu litt av en idè..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Jeg klarer bare ikke se det "kule" i en focus. om det så hadde vært 2000hk er det fortsatt en jævla Ford Focus. [-(

Å? Etter min mening så er det en driit gromm bil, heslikes fin lyd i de også :P Eneste minuset er at den har forhjulstrekk så klart, men blir jo ikke noen ukul bil av denn grunn.

Eh, jo. Jeg kan forestille meg at denne har torque steer fra helvete, og det største problemet med raske forhjulstrekkere :?

Er det ikke ford som har designet noe nytt for å forhindre/forbedre dette? Synes så sikkert at jeg har lest noe om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ford som har designet noe nytt for å forhindre/forbedre dette? Synes så sikkert at jeg har lest noe om dette.

De testa den på Top Gear, rattet vrenger og vrir seg fortsatt. Blir som å tre silke over en boksehanske. Det blir mindre brutalt, men du får fortsatt merke slaget :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste minuset er at den har forhjulstrekk så klart, men blir jo ikke noen ukul bil av denn grunn.

Jo?

Alle som hører hjemme her inne sverger til bmw, noe som betyr at de også sverger til bakhjulstrekk. [-X

Og alle vet jo at forhjulstrekkere med mer enn 150hk er helt forferdelig å kjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva folk har i mot fwd... det må i såfall være pga at de ikke kan kjøre bil..

fwd med gode piggdekk på vinterlagte skogsveier, knallmoro:) fort går det også når man får vendt seg litt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FWD er gay. rett og slett (Jeg er litt usaklig, men det får så være). Det er et komprimiss for å få laget en billigere bil og få større bagasjeromsplass, samt slippe rom til mellomaksling.

Har ingenting med kjøreegenskaper og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...