NBCustom Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 detomaso pantera er desidert råeste "supersportsbilen" for penga.. rått design med rå låt og trimmingsvennlige motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Spotta denna idag Huff.. Jeg klarer bare ikke se det "kule" i en focus. om det så hadde vært 2000hk er det fortsatt en jævla Ford Focus. Å? Etter min mening så er det en driit gromm bil, heslikes fin lyd i de også Eneste minuset er at den har forhjulstrekk så klart, men blir jo ikke noen ukul bil av denn grunn. Eh, jo. Jeg kan forestille meg at denne har torque steer fra helvete, og det største problemet med raske forhjulstrekkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 hehe,husker vi hadde en DAF 55 da jeg gikk på skole i stavanger, den var så røten at for å "burne" donuts med den, måtte vi bare holde rattet i fullt utslag,gi flat pedal og kjøre runder så lenge at det til slutt var sentrifugalkraften pga hastigheten og ikke motorkraften som fikk det til å hyle i bakhjula. Variomatic beltedrift var jaggu litt av en idè.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Huff.. Jeg klarer bare ikke se det "kule" i en focus. om det så hadde vært 2000hk er det fortsatt en jævla Ford Focus. Å? Etter min mening så er det en driit gromm bil, heslikes fin lyd i de også Eneste minuset er at den har forhjulstrekk så klart, men blir jo ikke noen ukul bil av denn grunn. Eh, jo. Jeg kan forestille meg at denne har torque steer fra helvete, og det største problemet med raske forhjulstrekkere Er det ikke ford som har designet noe nytt for å forhindre/forbedre dette? Synes så sikkert at jeg har lest noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Motoren fra BMW E32 767i Goldfish prototypen. Sjekk ut innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 16 runners er tøft!! Synd den aldri ble noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Må ha radiatoren bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 RÅÅÅ motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Spotta en lyseblå Tesla elbil i på Lørenskog i dag, dette er vel verdens raskeste gateregistrerte elbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Spotta en E60 530D på vei ut av Oslo på motorveien med åpent panser Edit: Ja, det var en dame som kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Er det ikke ford som har designet noe nytt for å forhindre/forbedre dette? Synes så sikkert at jeg har lest noe om dette. De testa den på Top Gear, rattet vrenger og vrir seg fortsatt. Blir som å tre silke over en boksehanske. Det blir mindre brutalt, men du får fortsatt merke slaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Eneste minuset er at den har forhjulstrekk så klart, men blir jo ikke noen ukul bil av denn grunn. Jo? Alle som hører hjemme her inne sverger til bmw, noe som betyr at de også sverger til bakhjulstrekk. Og alle vet jo at forhjulstrekkere med mer enn 150hk er helt forferdelig å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Du skal ikke føle at rattet vrenger seg ved forbikjøringer nei på alt annet enn sportsdekk nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 skjønner ikke hva folk har i mot fwd... det må i såfall være pga at de ikke kan kjøre bil.. fwd med gode piggdekk på vinterlagte skogsveier, knallmoro:) fort går det også når man får vendt seg litt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 FWD er gay. rett og slett (Jeg er litt usaklig, men det får så være). Det er et komprimiss for å få laget en billigere bil og få større bagasjeromsplass, samt slippe rom til mellomaksling. Har ingenting med kjøreegenskaper og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå