Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hører rykter om en Zonda på nesodden eller no...Men er bare rykter..

ja ser oftere og oftere dyre luxusbiler i Oslo..Men lambo er fremdeles sjelden...

Lamborghini er fortsatt svært sjelden ja. Har spottet den samme gule Murcielagoen et par ganger. Diablo/Countach etc. er det laaaangt mellom.

Spottet en Zonda C12 i Trondheim for 2 dager siden, på prøveskilt vel og merke.

Men er nok en stund til den er å se på hvite skilt vil jeg tro.. Engangsavgiften på disse er jo skyhøy!

Farge? Har en britisk venn som er ekspert på Zonda-er, kan finne tonnevis av info på den om du klarer å knipse et bilde av eksteriør og interiør.

Hvis det er en C12............. så betyr det at den er gammel og ikke har mer i engangsavgift enn det en Gallardo ville hatt. Hvis det er en F du så, så er det annerledes ja, men fortsatt ikke "sykt" fordi bilen koster i utgangspunktet ca. 850.000 € på bruktmarkedet, 20% i engangsavgift gjør ikke så stort på endelig pris mao.

Zonda har ikke jeg peiling på :roll:

yzcbw5ikm6rmf6ouq13o.jpg

Promotion DVD:

c54y4sed372tcgxc551k.jpg

Jepp, signaturen til sjefen selv...

5i9fsloqdjxnafhhtcy5.jpg

Original brosjyre kom i denne:

b8i63haiqbbo7c1on5if.jpg

Detaljorgi når man studerer bildene...

z8i7e5fdjg3b5z51mdnc.jpg

Hører rykter om en Zonda på nesodden eller no...Men er bare rykter..

ja ser oftere og oftere dyre luxusbiler i Oslo..Men lambo er fremdeles sjelden...

Jeg har sett en Zonda her ute èn gang, men den behøver ikke å holde til her :)

Ellers driver eieren av Exporama-senteret og Kristiania Eiendom å kjører tur med sin Koenigsegg her i ny og ne.

På norske skilter? Har en venn av en venn som har en Enzo (Snarøya)... Jeg trodde ikke noe på det i utgangspunktet, men viser seg å være sant (sannsynligvis). Kompisen min er ikke bilgal, men vet at jeg er det, så jeg har blitt lovet en kjøretur, får se, får se...

":mrmvo9uj]Jeg ser også daglig Jaguarer (XF, XJ og XK, samt en del av de eldre) og Porscher (Cayenne og 911). Litt sjeldnere er Panamera og Aston Martin, men jeg så senest i går en DB9, og det er under en uke siden jeg så en Rapide.

Lamboer og Ferrarier er det rimelig sjeldent jeg ser, men jeg ser nok Ferrarier oftere enn Lamboer.

Altså er det Lambo en skal ha ;)

F11 florerer det av, og jeg skjønner det godt. Lekreste stasjonsvogna en får kjøpt nå.

Er det forresten noen nordmann som eier en Zonda ennå? DET hadde jeg likt å spotte :)

Vet ikke om det finnes på norske skilt, men han ene fra Skien med sjuke bilsamlinga i Frankrike har en C12 S (på franske skilter og like greit er det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kontakt... :) For noen år siden hadde han ofte tid til fans av bilen, virker som om det er helt umulig å få slått av en prat med han nå pga. lansering av nye modellen...

Vurderer ofte å dra på de største europeeiske messene for å hilse på han og Christian fra Koenigsegg. Hadde begynt å skrike og gråte som en groupie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På norske skilter? Har en venn av en venn som har en Enzo (Snarøya)... Jeg trodde ikke noe på det i utgangspunktet, men viser seg å være sant (sannsynligvis). Kompisen min er ikke bilgal, men vet at jeg er det, så jeg har blitt lovet en kjøretur, får se, får se...

Den Enzo'n det er snakk om har jeg faktisk sett, står parkert ved et hus like ved ferga til Brønnøya ;)

Står også en sølvfarget F430 Scuderia plassert et sted på øya der, samt MASSE annet snack! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bilder av Enzoen. Vet ikke hvilken farge det er en gang. Men kompisen min som jeg snakker om er en seriøs type i 30-åra så jeg vet at han bedre ting å gjøre enn å juge til meg om en kjøretur :)

Skal på fest hos fyren på lørdag, skal mase på han, bare jeg hadde fått sett bilen hadde jeg daua av entusiasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...