Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med polakkene og de sinnsyke "stylingene" de kliner på bilene sine?

Gamle WV jetta'er m diesel og to tonn krom etc.. BMW'er med hjemmesota ruter og plastikk med juletrebelysning.. *grøss*

Skrevet
Hva er det med polakkene og de sinnsyke "stylingene" de kliner på bilene sine?

Gamle WV jetta'er m diesel og to tonn krom etc.. BMW'er med hjemmesota ruter og plastikk med juletrebelysning.. *grøss*

betyr det at min E38 med plast leppe forran og skjørter med hjemmesota ruter ser ut som en jævlig polsk bil?

Skrevet

Var mere det at jeg til dags dato enda ikke har sett en polsk bil (bortsett fra transportere og sånt) uten dingla dangla lykter,lister "krom" etc.

Mye norske biler med sånt også,men polakkene ser ut til å ha tatt den litt lenger.. :)

Skrevet
Var mere det at jeg til dags dato enda ikke har sett en polsk bil (bortsett fra transportere og sånt) uten dingla dangla lykter,lister "krom" etc.

Mye norske biler med sånt også,men polakkene ser ut til å ha tatt den litt lenger.. :)

Haha, i grunn helt enig. MANGE stygge polske biler på norske veier.

Men det er to polskregga biler utenfor huset der jeg bor, en forrige-generasjon A6 Avant og en Pug 206, som er originale og tilsynelatende velholdte. Ikke nok med det, men de har også plast som dekker framsetene :lol: Som er i stoff, selvfølgelig... Så parkerer de gjerne på tvers av 3-4 plasser også da.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kom over denne bilen i ett parkeringshus i Oslo i går. Mercedes Brabus, var engelske skilter på den. Sjelden bil hvis det er en ekte Brabus. Dårlige bilder tatt med mobil.

pruti5ssvzjqghhicqja.jpg

2gc59ufz21yhb62crp30.jpg

bm26iujonkczcty866c1.jpg

k9a6s186ip82q8ykf82c.jpg

Skrevet

Spotta en veldig gammel Mercedes i stad. Den var mørk rød/lilla, vet desverre ikke hvilken merce men har aldri sett en slik en før, ser sjelden ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...