wicky124 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 London taxi The Dacia Sandero..James May sin favoritt Mye damesjekking på gang på majorstua:p Ukjent bil.. Denne tullingen kjørte med de dekkene veeeeldig løst i bilen...på motorveien..Og dekkene ble skeivere og skeivere..Han svingte av ved Norpost på Lørenskog...Og der datt faktisk dekka ut... En Golf GTI..stod "Im the STIG" på bakruta også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Kom over denne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 ^ Føyer seg i rekken av poengløse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Spotta denne kule Toyotaen. Hahaha, har sett den ørten ganger, den går rundt i Porsgrunn/Skien. Det er noe av det styggeste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 ^ Føyer seg i rekken av poengløse biler der er jeg HELT uenig. hadde jeg vært stappfull av penger, og ønsket en M bil som og kan brukes i en halvmeter snø hadde en X6M stått relativt høyt på ønskelisten! dessverre er jeg bare en fattig sjøgutt og trenger egentlig ikke tenke så mye på hvor brukbar en slik er. har ikke råd til en uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 en kammerat spota denne her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 ^ Føyer seg i rekken av poengløse biler der er jeg HELT uenig. hadde jeg vært stappfull av penger, og ønsket en M bil som og kan brukes i en halvmeter snø hadde en X6M stått relativt høyt på ønskelisten! dessverre er jeg bare en fattig sjøgutt og trenger egentlig ikke tenke så mye på hvor brukbar en slik er. har ikke råd til en uansett. Bra verden har delte meninger, eller så hadde alle kjørt rundt i en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 det tviler jeg på. den koster tross alt mere enn den allmenne manns hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jo men da hadde dem laga så mange at de hadde kosta like mye som en Golf til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Spotta en liten juvel på verkstedet her i dag; En 1990 E30 325ix helt uten rust, med 68.000km på teller'n! Gammel dame som eier den - Rimelig hypp på å se om jeg klarer å overtale henne til å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Og hva er unnskyldninga di for at du ikke tok bilder wacman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Kan ikke ta bilde av e30...Ødelegger kamera...hahahaahhaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Bedre nå? Slang med to bilder av M3'en til en kollega også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Veldig spesiell farge på M3en... Har den ikke skilter...? Og E30en må jo være ultimate vinterbilen for BMW entusiasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Spotta en bronsje aktig farga E38 på Stjørdal idag, Så sto det "Shine by Kenneth" eller noe i den duren på bakdørene. Den hadde også et ///M merke i ene grillen. Noen her som vet om den? Syns det var utrolig pen farge på E38. ikke sett dem i den fargen før. Synd jeg ikke hadde med meg kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå