Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har også spotta en kjekk bil bak vindu :P En rååååå Lamborghini Gallardo :roll:

zkfi6ziuq6by3uyt6xv2.jpg

Var en pitteliten butikk med plass til 2 biler utstilt, var nok mer en plass hvor du gikk inn og bestilte deg det du ville ha :P

Dette var i Lisboa, Portugal :) Nydelig by forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koeningsegg CCXR eller hva den het :D Spotta akkurat der hvor den Panamera-en på forrige side ble spotta. Rannem (på forumet) satt på og skulle filme, men dessverre fikk han ikke til det :( Men jeg kjørte hvertfall fra han! Blir stadig overrasket over hvor mange som slipper :P (han var kanskje ikke helt med da :) ) DL registrering mener jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta forresten en bmw 850 i bø rundt 22 tiden på lørdag. Flere ganger :D

Nydelig bil, men på prøve skilter

En kompis som var å henta den på østlandet, meget fin stand :) import vare såklart.. vært gjemt bort i Sverige i noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta forresten en bmw 850 i bø rundt 22 tiden på lørdag. Flere ganger :D

Nydelig bil, men på prøve skilter

En kompis som var å henta den på østlandet, meget fin stand :) import vare såklart.. vært gjemt bort i Sverige i noen år :)

Ser du bor på vestlandet, kan det stemme at du bor på stord? Kom nett en 8 serie her til og :D Tror det er 850.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte på en 4-feltsvei i Sverige med 110 km/t fartsgrense. Lå der og cruiset med en SUV med bilhenger, så kommer det en E38 M5 i minst 270 km/t. Det var GROMT.

E38 er jo 7 serien, var det m5 motor elns i den da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det er en skriveleif.. at det var e39

men kan selv legge til at jeg spotta en grom bil i går.. en stk hvit banerigga corvettez06 :)

snakka med eieren der han drev og lasta den inn på tur bussen.. 7.0 liters motor med 600 hester og 800nm :D

og ja.. det var frode alhaug sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det er en skriveleif.. at det var e39

men kan selv legge til at jeg spotta en grom bil i går.. en stk hvit banerigga corvettez06 :)

snakka med eieren der han drev og lasta den inn på tur bussen.. 7.0 liters motor med 600 hester og 800nm :D

og ja.. det var frode alhaug sin :P

ja det hørres mer rett ut :D tenkte faktisk ikke på det en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det er en skriveleif.. at det var e39

men kan selv legge til at jeg spotta en grom bil i går.. en stk hvit banerigga corvettez06 :)

snakka med eieren der han drev og lasta den inn på tur bussen.. 7.0 liters motor med 600 hester og 800nm :D

og ja.. det var frode alhaug sin :P

ja det hørres mer rett ut :D tenkte faktisk ikke på det en gang :P

frode_alhaug1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...