codex Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg har også spotta en kjekk bil bak vindu En rååååå Lamborghini Gallardo Var en pitteliten butikk med plass til 2 biler utstilt, var nok mer en plass hvor du gikk inn og bestilte deg det du ville ha Dette var i Lisboa, Portugal Nydelig by forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Så en knall rosa E30 på Råholt, med noe slags forferdelig motivtrykk på sia... Dama til "smez" her inne sin den rosa e30'n forøvrig 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Koeningsegg CCXR eller hva den het Spotta akkurat der hvor den Panamera-en på forrige side ble spotta. Rannem (på forumet) satt på og skulle filme, men dessverre fikk han ikke til det Men jeg kjørte hvertfall fra han! Blir stadig overrasket over hvor mange som slipper (han var kanskje ikke helt med da ) DL registrering mener jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Sykt å spotte en Koenigsegg Dekka den hele fila eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 spotta forresten en bmw 850 i bø rundt 22 tiden på lørdag. Flere ganger Nydelig bil, men på prøve skilter En kompis som var å henta den på østlandet, meget fin stand import vare såklart.. vært gjemt bort i Sverige i noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 spotta forresten en bmw 850 i bø rundt 22 tiden på lørdag. Flere ganger Nydelig bil, men på prøve skilter En kompis som var å henta den på østlandet, meget fin stand import vare såklart.. vært gjemt bort i Sverige i noen år Ser du bor på vestlandet, kan det stemme at du bor på stord? Kom nett en 8 serie her til og Tror det er 850. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Sykt å spotte en Koenigsegg Dekka den hele fila eller? Hehe, relativt brei og lav ja, men var hvertfall god nok plass til at jeg kunne komme opp på siden å kjøre fra han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Kjørte på en 4-feltsvei i Sverige med 110 km/t fartsgrense. Lå der og cruiset med en SUV med bilhenger, så kommer det en E38 M5 i minst 270 km/t. Det var GROMT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 270 er vel litt å ta i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Hadde du sett farten hadde du ikke stusset, det der var ekstremt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Kjørte på en 4-feltsvei i Sverige med 110 km/t fartsgrense. Lå der og cruiset med en SUV med bilhenger, så kommer det en E38 M5 i minst 270 km/t. Det var GROMT. E38 er jo 7 serien, var det m5 motor elns i den da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 tipper det er en skriveleif.. at det var e39 men kan selv legge til at jeg spotta en grom bil i går.. en stk hvit banerigga corvettez06 snakka med eieren der han drev og lasta den inn på tur bussen.. 7.0 liters motor med 600 hester og 800nm og ja.. det var frode alhaug sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 tipper det er en skriveleif.. at det var e39men kan selv legge til at jeg spotta en grom bil i går.. en stk hvit banerigga corvettez06 snakka med eieren der han drev og lasta den inn på tur bussen.. 7.0 liters motor med 600 hester og 800nm og ja.. det var frode alhaug sin ja det hørres mer rett ut tenkte faktisk ikke på det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 E46 M3 CSL på Menstadbrua mot Kjørbekk (For de som er kjent i Grenlandsområdene ) Grå av farge, og eldre dame som kjørte. Haha. Stod forøvrig "SS Performance" på "skjørtene"/kanalen" Ett stykk PEN bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 tipper det er en skriveleif.. at det var e39men kan selv legge til at jeg spotta en grom bil i går.. en stk hvit banerigga corvettez06 snakka med eieren der han drev og lasta den inn på tur bussen.. 7.0 liters motor med 600 hester og 800nm og ja.. det var frode alhaug sin ja det hørres mer rett ut tenkte faktisk ikke på det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå