Erik89 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Godt å se du har god smak! Sikla på den en god stund nå, synd den bare koster i overkant av 300 stoooore lapper :/ Off, det er ikke sunt å se etter ny sykkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 synes det ble litt stygt med de lyktene der men ellers en hel pervers sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hvor er badebakken? Nei er DG-briller...ja sykkelen kosta 330...med antispinn:p og lyktene er helstygge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Badebakken er ganske nær Nydalen. Rett etter Bjølsen hvis du tar 54-bussen fra byen. (eventuelt 37-bussen). I nærheten av Voldsløkka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 da kan det nok stemme at denne ble sett i det området ja...dama bodde på kjelsås da så var nok titt og ofte i nydals området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 BMW er ubrukelig når det gjelder front på motorsykler... Der kan de holde seg unna! Aldri likt BMW sykler, kommer aldri til heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 syns ikke den var så gæren jeg, prisen derimot var til å le av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 BMW har alltid høyest pris i klassen når det gjelder MC. Men Ducati og andre sammenlignbare ligger jo rett bak de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 En forbanna Geit i Smarten min: Bikkja digger å "kjøre" bil.: X5 med sotede baklys og 4 M5 lignende potter bak Gammel Panhard På løkka med ung dame bak rattet I garasjen til en kollega 38 års forskjell i alder - samme farge SLR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hahaha hva faen gjør den geita i bilen din? GOAT RIDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Den geita hadde vært med i en reklamefilm (one-call) og måtte kjøres tilbake til bondegården da'n var ferdig med statistrollen sin. Ingen ville gjøre det, men noen måtte, så jeg meldte meg "frivillig". Den var rimelig irriterende som passasjer, breket hele tiden, klarte ikke å sitte stille og tråkket på tenningsnøkkelen (den sitter mellom forsetene som på SAAB) midt i en rundkjøring i Oslogryten slik at motoren stoppet. Og som prikken over i'en så lorta'n som et helvete i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hahaha^^ Beste jeg har hørt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hahahaha Beste jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hahahahha, tror folk som fikk det med seg lurte en del Fikk denne fyren opp bak meg idag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå