Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg ble "spotta" i dag.

Sto og fylte bensin da det kom en kar og prikket meg på skulderen, han ville skryte av hvor fin E28'en min var! :)

Snakket litt bil og han hadde kjørt E28 på 80-tallet, så han savnet ungdomstiden sin. :D

Artig det, er faktisk andre gang det skjer meg på bensinstasjoner... :D

E28 FTW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger det når andre kommer for å snakke om gamle BMWer!! Var en som digga E30 Touringen min... Stod og monterte høyttalere utafor blokka så kom det en kar med bikja si og prata i timevis med meg :D Om BMWene han hadde hatt, hvor stort delelager han har hjemme på bygda som mora hans blir gærn av og alle eventene har vært med på rundt om i Europa for å møte andre BMW folk...

Var en annen gamling som stod og fylte på en bensinstasjon. I løpet av ett år jeg hadde BMWen min, hadde jeg bare spottet _en_ annen lik touring (facelift og brilliant rot). Så jeg kom inn og begge bare så hverandre og gav hverandre tidenes kuleste hodenikk og smil... Herlig.

Freude Am Fahren for sure <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød-strøken E30 M3 på prøveskilter i Ålesund igår, sølvfarga DB9 Cab idag :)

Hørte rykter om at E30'n egentlig var skilt på og har holdt til i Ålesund, men siden bilen ble solgt igår var det montert prøveskilt for å få flytta den hjem til ny eier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...