Eksos Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Åja, så først nå at det kommer opp ett annet bilde, kom ikke før jeg oppdaterte Bildet på linken jeg la ut er bilen jeg tenkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 aha da er det noe annet ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Spottet denne idag i Skedsmo, Artig bil Spottet også en slik på hvite skilt forige uke også i Skedsmo, Fikk desverre ingen bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 er nesten 100% sikker på at det var denne jeg så kjøre inne på Rudskogen området for 3 år siden tøff bil, men ser noe forfallt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Den som kenneth moen "drifta" med? hehe... brannslukningsapparat ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 ^ Hva slags bil er det? Fiat 500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Spottet også en slik på hvite skilt forige uke også i Skedsmo, Fikk desverre ingen bilde Henri Toivonen kjøre en helt likens! Mitt aller største forbilde! Utrolig synd han kjørte av veien og døde :/ R.I.P! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 er nesten 100% sikker på at det var denne jeg så kjøre inne på Rudskogen området for 3 år siden tøff bil, men ser noe forfallt ut? Mener bestemt vi kjørte forbi denne på henger på vei til skogen 07 Edit: Fant bilde av den vi kjørte forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 er nesten 100% sikker på at det var denne jeg så kjøre inne på Rudskogen området for 3 år siden tøff bil, men ser noe forfallt ut? Mener bestemt vi kjørte forbi denne på henger på vei til skogen Edit: Fant bilde av den vi kjørte forbi Dette var 14.Juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 er vel denne. bilder tatt 14 juli 07 på rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Stod å vaska bilen da en X6 kom kjørende inn i vaskeautomaten Jeg står og håndvasker E39'n og en NY X6 går rett i slapp-modus. Og når jeg stod å tørka av bilen på utsiden, kom Alex88 løpende bort mot meg og lurte på hvor Schmiedmann var Nydelig E46, Alex88 slapp-modus? samma som "jeg gir faen i lakken min-modus"? vaskeautomat er bortkastet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Så den 850n på et huggeri i Narvik ja, der sto og en E39 540. 728 E23`n er tilsalgs, han snakka om 10000.. så mye skøy idag og men glemte kaneraet i bilen. Bla en 94 E36 M3 som skulle selges... hiver ut litt fra tidligere.. Ascona B Og her er en for dere som har sansen for skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 er vel denne. bilder tatt 14 juli 07 på rudskogen. Mer info?? Hva slags motor? Er stor fan av disse... Skal kjøre en '71 Abarth i løpet av måneden nemlig Har denne bakhjulstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 hmm lå bak en sånn en i går Merket med Turbobak, bilen var svensk og på skiltplate stod det 911 RUF, så virker som at den var relativt grom. Hadde i allefall ingen sjangs i havet til å følge den når han ga på litt. Fy for en akselerasjon. Han banka gjennom S-på bygdøylokket i drøy fart med Bimmern på slep..... Moro Grom den der ja! Holder til i Slemmestad-området. Usikker på om det er en original RUF, men det sitter i hverfall en del godsaker som øker effekten en del opp fra originalt, så RUF-merket er i såfall ikke helt ufortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Hvolken bil kjører du til daglig, jog1s1? Ser stadig vekk en litt styla lysegrå E46 sedan i distriktet,men vet ikke hvem det er, er det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå