Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet også en slik på hvite skilt forige uke også i Skedsmo, Fikk desverre ingen bilde

lancia_delta_integrale_Martini_Racing.jpg

Henri Toivonen kjøre en helt likens! Mitt aller største forbilde! Utrolig synd han kjørte av veien og døde :/ R.I.P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krannpmy0252a8atqpo3.jpg

er nesten 100% sikker på at det var denne jeg så kjøre inne på Rudskogen området for 3 år siden :) tøff bil, men ser noe forfallt ut? :(

Mener bestemt vi kjørte forbi denne på henger på vei til skogen 07

Edit:

Fant bilde av den vi kjørte forbi

s0baq01od8vhpz2k3kuo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krannpmy0252a8atqpo3.jpg

er nesten 100% sikker på at det var denne jeg så kjøre inne på Rudskogen området for 3 år siden :) tøff bil, men ser noe forfallt ut? :(

Mener bestemt vi kjørte forbi denne på henger på vei til skogen

Edit:

Fant bilde av den vi kjørte forbi

s0baq01od8vhpz2k3kuo.jpg

Dette var 14.Juli 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod å vaska bilen da en X6 kom kjørende inn i vaskeautomaten :( Jeg står og håndvasker E39'n og en NY X6 går rett i slapp-modus.

5a1hs8r3447vubw8ujx9.jpg

Og når jeg stod å tørka av bilen på utsiden, kom Alex88 løpende bort mot meg og lurte på hvor Schmiedmann var :)

Nydelig E46, Alex88 :)

slapp-modus? samma som "jeg gir faen i lakken min-modus"? vaskeautomat er bortkastet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den 850n på et huggeri i Narvik ja, der sto og en E39 540. 728 E23`n er tilsalgs, han snakka om 10000.. så mye skøy idag og men glemte kaneraet i bilen. Bla en 94 E36 M3 som skulle selges... hiver ut litt fra tidligere..

Ascona B

r66isyklr60wjno1uo7f.jpg

y4gib2qq4x9jnf4nbo02.jpg

Og her er en for dere som har sansen for skilt..

et661t9guikpw238p48z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm lå bak en sånn en i går

title.jpg

Merket med Turbobak, bilen var svensk og på skiltplate stod det 911 RUF, så virker som at den var relativt grom. Hadde i allefall ingen sjangs i havet til å følge den når han ga på litt. Fy for en akselerasjon. Han banka gjennom S-på bygdøylokket i drøy fart med Bimmern på slep..... Moro 8)

Grom den der ja! Holder til i Slemmestad-området. Usikker på om det er en original RUF, men det sitter i hverfall en del godsaker som øker effekten en del opp fra originalt, så RUF-merket er i såfall ikke helt ufortjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...