Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja, så først nå at det kommer opp ett annet bilde, kom ikke før jeg oppdaterte :oops:

Bildet på linken jeg la ut er bilen jeg tenkte på.. :P

Skrevet

Spottet også en slik på hvite skilt forige uke også i Skedsmo, Fikk desverre ingen bilde

lancia_delta_integrale_Martini_Racing.jpg

Henri Toivonen kjøre en helt likens! Mitt aller største forbilde! Utrolig synd han kjørte av veien og døde :/ R.I.P!

Skrevet
krannpmy0252a8atqpo3.jpg

er nesten 100% sikker på at det var denne jeg så kjøre inne på Rudskogen området for 3 år siden :) tøff bil, men ser noe forfallt ut? :(

Mener bestemt vi kjørte forbi denne på henger på vei til skogen 07

Edit:

Fant bilde av den vi kjørte forbi

s0baq01od8vhpz2k3kuo.jpg

Skrevet
krannpmy0252a8atqpo3.jpg

er nesten 100% sikker på at det var denne jeg så kjøre inne på Rudskogen området for 3 år siden :) tøff bil, men ser noe forfallt ut? :(

Mener bestemt vi kjørte forbi denne på henger på vei til skogen

Edit:

Fant bilde av den vi kjørte forbi

s0baq01od8vhpz2k3kuo.jpg

Dette var 14.Juli 2007

Skrevet
Stod å vaska bilen da en X6 kom kjørende inn i vaskeautomaten :( Jeg står og håndvasker E39'n og en NY X6 går rett i slapp-modus.

5a1hs8r3447vubw8ujx9.jpg

Og når jeg stod å tørka av bilen på utsiden, kom Alex88 løpende bort mot meg og lurte på hvor Schmiedmann var :)

Nydelig E46, Alex88 :)

slapp-modus? samma som "jeg gir faen i lakken min-modus"? vaskeautomat er bortkastet

Skrevet

Så den 850n på et huggeri i Narvik ja, der sto og en E39 540. 728 E23`n er tilsalgs, han snakka om 10000.. så mye skøy idag og men glemte kaneraet i bilen. Bla en 94 E36 M3 som skulle selges... hiver ut litt fra tidligere..

Ascona B

r66isyklr60wjno1uo7f.jpg

y4gib2qq4x9jnf4nbo02.jpg

Og her er en for dere som har sansen for skilt..

et661t9guikpw238p48z.jpg

Skrevet
er vel denne. bilder tatt 14 juli 07 på rudskogen.

ivp7osd28uwaknb27fww.jpg

g6kax6yhe6mukwg5jhc9.jpg

Mer info?? Hva slags motor? Er stor fan av disse... Skal kjøre en '71 Abarth i løpet av måneden nemlig :) Har denne bakhjulstrekk?

Skrevet
hmm lå bak en sånn en i går

title.jpg

Merket med Turbobak, bilen var svensk og på skiltplate stod det 911 RUF, så virker som at den var relativt grom. Hadde i allefall ingen sjangs i havet til å følge den når han ga på litt. Fy for en akselerasjon. Han banka gjennom S-på bygdøylokket i drøy fart med Bimmern på slep..... Moro 8)

Grom den der ja! Holder til i Slemmestad-området. Usikker på om det er en original RUF, men det sitter i hverfall en del godsaker som øker effekten en del opp fra originalt, så RUF-merket er i såfall ikke helt ufortjent ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...