Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Har vert en dag i Skagen, danmark.

Det er her alle rikingene i danmark kommer!

Fy faen, så mye biler.. M5, M6, M3, sl55 AMG, C65 AMG, M6 cab, Aston Martiner i bøttevis, skulle trodd 5'ere bare kom i 530 og 540, det var ferrarier, porscher, masse gamle sportsbiler, blant annet porsche speedster <3, jaguarer, en R8, og diverse andre kjekke biler som på en måte forsvant litt ^^

Har noen få bilder jeg skal få lastet opp når jeg kommer hjem ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan intet om amerikanske biler, men det stod Shelby bak denna og tenkte den kanskje var mer spesiell enn standard Mustangene... Eksteriørt meget bra, kunne trengt ny lag med lakk snart. Interiørmessig var den ganske strøken til å gå på veteranskilter!

i2ontcftbvhi1uuiw92d.jpg

dvstqs7o7bb7ujbmej9d.jpg

Også så jeg denne skjønnheten, ble nesten kå..kvalm.

v9ymr7iir77910do29wi.jpg

Trodde den var basert på Audi A3 først, men kom nærmere og så at den var basert på MK3 Golf...

Sier som Jeremy... It looks like it got caught in the ugly fire and someone beat it with a stick.

Og JA, den hadde "racing ratt" og Lexus baklykter... Usj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis den mustangen sto i grønlandsområdet så har jeg sett den en gang eller to.. sto i et parkeringshus vedsiden av bilen til en jeg jobba med :) meget pen bil til og være så gammel :) importert på slutten av 80 tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørmessig var den ganske strøken til å gå på veteranskilter!

Jeg er litt usikker på hva du tenker på her (?). Omtrent alle dyrere, eldre biler er jo omtrent strøkne - både utvendig og innvendig.

:?

Shelby mustang replica?

For at det skal være en replica, må den være lik en ordinær bil. Samtlige Shelby-Mustanger som jeg vet om var enten cab eller kupé. Jeg tror vi derfor kan si at den i beste fall var inspirert av Shelby-ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shelby mustang replica?

Har du hold i påstanden din? Altså, hvordan ser du det?

Interiørmessig var den ganske strøken til å gå på veteranskilter!

Jeg er litt usikker på hva du tenker på her (?). Omtrent alle dyrere, eldre biler er jo omtrent strøkne - både utvendig og innvendig.

:?

Sorry, men jeg regner med at fleste biler i den alderen er ganske slitne interiørmessig. Men du har jo et poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg regner med at fleste biler i den alderen er ganske slitne interiørmessig. Men du har jo et poeng.

Nå om du huske på at de fleste slike biler kun brukes som leketøy/helgebil, og de opplever derfor ikke like mye slitasje som vanlige hverdagsbiler. Dessuten kan du i Mustangens tilfelle få kjøpt alt av deler den kom med orginalt, som flukkende nye reproduserte deler. Derfor er det sannsynligvis lettere å finne interiørdeler til en slik bil enn en fem år gammel Bmw.

er bare vanlig ford mustang ja.. vis du ser den en gang til legg merke til shelby skrifta bak.. ikke helt sentrert mtp stripene :P

Slikt kan ha blitt endret ved en eventuell omlakkering os.v. Jeg holder fortsatt fast ved at den største forskjellene fra en orginal, er at denne verken er en cab eller en kupé - det er litt vanskeligere å endre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal han ha for E34'en? Står den også i lofoten? :P

Han skulle ha mye.. over 60000.. kan sende deg tlfnr på pm hvis du er intressert.

Vet du noe om den 2002en? :P

Kjører forbi den ganske ofte, han skal kjøpe seg Alfa Romeo så 2002en skulle selges. Snakket lite om pris, men regner nok med at han skal ha rundt 25000. Bilen blir brukt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...