Reset Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Pirelli: Dashbordet såg mye mer jævlig ut i reallife.
matsby Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 er heilt enig med breitbau med at handel skal skje under 4 øyner! og at ikke kompisere skal blande seg inn i eit kjøp og salg. men denne tråden her var bare for og informere andre at dei må være litt oppz på kjøp av denne bilen her, men siden selgeren har funnet seg ein annen ein som var interisert så er det vell end og story for denne handelen her
Bmw P0wer Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Pirelli: Dashbordet såg mye mer jævlig ut i reallife. Å si de at de såg jæveli ut for de ikke var 100% montert blir veldi feil da, menmen Og grunnen til at eg komenterte den e36 var for de eg trudde de var din, men du kan vell virkeli ikke si at de er en pen e36 ?
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Pirelli: Dashbordet såg mye mer jævlig ut i reallife. Å si de at de såg jæveli ut for de ikke var 100% montert blir veldi feil da, menmen Og grunnen til at eg komenterte den e36 var for de eg trudde de var din, men du kan vell virkeli ikke si at de er en pen e36 ? Men det er nå vel for f*** Revnende likegyldig hvordan bilen du kommer til salgsstedet med ser ut! Der er nå vel for f*** meg bilen det skal selges som skal studeres vel! MAKAN! Hold kjeft nå før dere plutselig får hele forumet i mot dere igjen.. Og det hadde i såfall bare vært flaut.. Edit: Det gjelder forsåvidt begge to.. Nå har dere nådd det punktet der dere egentlig bare bør vente på at tråden forsvinner utfra førstesiden og ut i "evigheten" så den glemmes.. Edit Nr 2: Er det Matsby sin E36 det er snakk om her? Vel omtrentlig 80% av alle med E36 coupe har omtrentlig PRIKK LIK bil som det der.. Og omtrentlig 98% av de som er her inne mener det er akkurat slik de skal se ut også..
estorilskreppa Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 hmmm ble mye greier av dette da,er jo sånn det er..for BEGGE..når jeg hadde E36 min til salgs møtte jeg mye merkelig men også sefølgelig folk som synst jeg var merkelig i den forstand at en selger vil altid prøve å få så mye som mulig for bilen og en kjøper vil helst betale så lite som mulig...da blir det fra 1 stund en slags "konflikt" og veldig lite hyggelig situasjon.. selger vil altid mene at han har opplyst om aaalt og kjøper vil aaaltid prute og finne feil.. uansett lykke til med å finne en bil som passer til ditt behov og til selger,lykke til med å selge denne bilen... begge deler burde la seg gjøre.. peace out..
Torefh Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Det var da meget mye usakelig på deg da, Reset. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 804#bilder Tilsvarende? Kan ikke forvente allverdens når det er en 535 til 16 blanke da, Reset.
Ballder Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 I grove trekk så er det nesten mulig å få 10 laken bare for ett ok 535 karosseri med papirer, så sånn sett ser jeg ikke problemet her. Har solgt og kjøpt en haug med bil gjennom livet, og enkelte biler kjøper man bare ikke fordi man ikke liker selger (snakker for meg selv kanskje), og enkelte mennesker selger man ikke bil til. Så enkelt er det.
Kjell Z3 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Vet ikke hvem som snakker sant og ikke eller noe om bilen men det er ikke poenget heller. Men en slik bil i god stand ligger jo mellom 35 og 50.000 alt etter utstyr understell og slike ting, så man kan ikke få så mye mer enn et vrak for 16.000,-
knut_olestad Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 originale 535i vokser ikke på trær nei, og det er også den bilen det enklest å bygge om til M5 med tanke på vektbegrensningen. M30 veier jo ikke langt fra det samme som S38.
Reset Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 dette var jo ikke noe org 535 heller da, den er ombygd. Selgeren sa også " vet ikke om det er så mye som står igjenn til eu, men jeg tror ikke det er så mye" jeg hadde ikke godkjent den. haha
Galro Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Har solgt og kjøpt en haug med bil gjennom livet, og enkelte biler kjøper man bare ikke fordi man ikke liker selger (snakker for meg selv kanskje), og enkelte mennesker selger man ikke bil til. Så enkelt er det. Jeg må si meg enig i dette. For meg kan det ofte bety mer å like personen jeg kjøper/selger av, enn å få den beste avtalen; Selvsagt innenfor rimeligheten grenser, men så lenge to tilbud er relativt like, velger jeg personen jeg føler meg mest komfortabel med uansett.
Bmw_325i_ Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 jøss.. det må jeg si. jaggu mange nye medlemmer på forumet nå. velkommen til bimmers.no!! virker som det var ganske mange selgere på den bilen der Hvor mange (idioter) må til for å selge en 535?? sorry at jeg er litt usaklig, men det står i stil til hele saken. hehe
wabby Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Personlig kan denne tråden legges død. Kjøper hadde andre forventninger enn det han møtte og selger hadde trolig en forventning om at kjøper skulle ta med seg bilen. Ingen av forventningene ble oppfylt og det ga sure miner. Det gjør heller ikke saken bedre at selger var en gjeng der flere hadde ønsker om å ytre sine meninger. Kort oppsummert så har begge parter lært en lekse vil jeg påstå å si. Og det viktigste er at begge MÅ ære noe ydmyke og ikke starte å kaste kommentarer.
luringe Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 jøss.. det må jeg si. jaggu mange nye medlemmer på forumet nå. velkommen til bimmers.no!! virker som det var ganske mange selgere på den bilen der Hvor mange (idioter) må til for å selge en 535?? sorry at jeg er litt usaklig, men det står i stil til hele saken. hehe Det er vell ganske normalt og mennesklig å forsvare en kompis eller noen man vet hvem er, er blitt urettferdigbehandlet, og hengt ut og snakket dritt om på ett forum på feil grunnlag.. Og det er kun EN av de som var tilstede under salget som har skrevet noe.. Ikke er det så mange nye medlemmer heller.. 3? Jeg er ikke sikker på hvem alle de er engang.. Men siden sladjan la ut link på forum i ørsta så er det ikke rart at folk må registrere seg her for å få si noe!
Anbefalte innlegg