Torbjørn H Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Var vell kansje 200 hk i denne motoren da den var ny, men var ikke mye igjenn av dem nå.Kjørte 318is på veg hjem, og storkoste meg iforhold til den lille prøve turen i 535. Burde heller vært omvendt. Kald vs varm motor da eller? Voldsomt til prat om moteren var varm eller kald... Er det virkelig slik at disse motorene går merkbart dårligere når de er kalde?
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Er det ikke på tide at denne drittslenging's tråden forsvinner ut i ett hav av gamle tråder? Blir jo aldri noe enighet, og dere sitter å kaster unnskyldninger og beskyldninger annenhver gang... Det var en mulig handel som gikk skeis, get over it...
Tom K Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 jeg vet ikke om min 735 går bedre når den er varm, jeg kjører alltid pent når den er kald men tviler på at det er merkbar forskjell
luringe Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Er det ikke på tide at denne drittslenging's tråden forsvinner ut i ett hav av gamle tråder? Blir jo aldri noe enighet, og dere sitter å kaster unnskyldninger og beskyldninger annenhver gang... Det var en mulig handel som gikk skeis, get over it... Enighet blir det aldri, og det er jeg ikke ute etter heller. Men "renvaske" meg/bilsalget mener jeg at jeg har rett på. Og at handelen gikk som den gikk kom jeg fort over, det var denne tråden som gjorde det store!
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Er det ikke på tide at denne drittslenging's tråden forsvinner ut i ett hav av gamle tråder? Blir jo aldri noe enighet, og dere sitter å kaster unnskyldninger og beskyldninger annenhver gang... Det var en mulig handel som gikk skeis, get over it... Enighet blir det aldri, og det er jeg ikke ute etter heller. Men "renvaske" meg/bilsalget mener jeg at jeg har rett på. Og at handelen gikk som den gikk kom jeg fort over, det var denne tråden som gjorde det store! Nå er det jo noen sider tilbake jeg skrev dette.. Men du er klar over det, at for hvert eneste innlegg dere to & co legger inn nå, dess mer taper dere ansikt.. Hadde dere stoppet det her for 3-4 sider siden hadde tråden vært glemt om 2-3 dager.. Ingen hadde husket på det og den hadde sannsynligvis aldri blitt tatt opp igjen.. Nå jabber dere videre med teite innlegg, og dess flere innlegg det blir, dess mer vil saken huskes og dess flere vil ha sett den.. Saken er ferdig den nå.. Å komme med flere usaklige kommentarer er det ingen av dere som vinner noe mer ansikt på.
Tom K Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 600 Millioner menn verden over barberer seg med gillette, det så jeg på en tv reklame
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Nå er det jo noen sider tilbake jeg skrev dette.. Men du er klar over det, at for hvert eneste innlegg dere to & co legger inn nå, dess mer taper dere ansikt.. Hadde dere stoppet det her for 3-4 sider siden hadde tråden vært glemt om 2-3 dager.. Ingen hadde husket på det og den hadde sannsynligvis aldri blitt tatt opp igjen.. Nå jabber dere videre med teite innlegg, og dess flere innlegg det blir, dess mer vil saken huskes og dess flere vil ha sett den.. Saken er ferdig den nå.. Å komme med flere usaklige kommentarer er det ingen av dere som vinner noe mer ansikt på. listen to the man... 600 Millioner menn verden over barberer seg med gillette, det så jeg på en tv reklame Flere som har reagert på den der ja...
Ballder Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 600 Millioner menn verden over barberer seg med gillette, det så jeg på en tv reklame Halvparten av disse er garantert transer...
thagen2 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 da fikk jeg meg en god latter når jeg leste denne tråden i kveld må si meg enig med det breitbau har skrivi i denne tråden.
Tom K Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 600 Millioner menn verden over barberer seg med gillette, det så jeg på en tv reklame Halvparten av disse er garantert transer... Ekte mannfolk bruker Jonsered
Anbefalte innlegg