matsby Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Skulle bare latt han og og idiotene lagd et helvette det, hva skulle de gjort? Gitt dere juling for 200 kr? Ingen synker så lavt tror jeg. Er jo hans problem at han har et vrak av en bil som ingen vil kjøpe. Faen for en dust. Håper han er her inne og ser dette.!! hehe, ja faktisk han har sett dette her og han skreiv dette i eit annet forum "Kansje de e noken som gidde å lese, men er ganske arti les bare SIDE 1 Ej bare ler " "hehe bli ikkje mange komentara her men noe så idiotisk he ikkje ej hørt før."
Terje325i Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Var ikke han som laget tråden på det forumet da tror jeg..
Bmw P0wer Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Ettersom eg var en av di tøffevolvogutta som var der (tydeligvis). Kjenner selgeren av bilen veldig godt, og må si Reset ikke er noen person eg villa solgt bil til, og han fekk flere bilder på mail fra selgeren der de viste di aller fleste feil med bilen, alle hjulbuene og bilder innvendig og slik, eneste han hadde glemt og si var at speedo metreret ikke funka, og han sa at de var ingen strøken bil på tlf, men bilen er egentlig bra men den berer litt preg av å hastått lagra en stund, og han kompisen min valgte og ikke shine den opp for at dem som kom og skulle sjå på bilen skulle få se den sann den er, men men til å ha stått lagra ca 2 år ser egentli bilen bra ut, fått rubba å polert den å flekka litt små rust så hadden den sett veldi bra ut utvendig, innvendig er der litt mer arbeid men å montere på plass igjenn de som skal vere at med midtkonsollen der tar maks 30 min, og han hadde jo fått bilder der de viste at de var demontert, ellers er de slitte M-Tech stoff stoler i den, og de Reset sier om at bilen må ha vert revkjørt og herja med? i kompisen mit sitt eie har den vertfall ikke de, å selv om der er mye burespor og slik på vegene her, så må eg fort innrømme at eg har skyld i noen av dem og de var vertfall ingen bmw som har laga dem, og di aller fleste spora her er doble spor altså diff sperre og de har ikke denne 535 her, og eg synst helder ikke at bilen går dårli, og motoren går rent og fint og har ingen ulyder. men de at bilen ikke har speedo har får de vell kansje til og føles ut som om den ikke er så kjapp, men da han henta bilen "kappkjørte" han men tidligere eier mot en e34 520 24v, og de gjekk ikke mange sekunda før den barre ble lengre og lengre vekk i speilet vertfall og grunnen til at han hadde tenkt og bruke motoren i et annet prosjekt er at han har stående en VELDIG fin E34 med komplett M5 stylig og de sværeste sportsskinn interiøret du får til desse bilene +++ men der havarete motoren sent i fjor høstog så hadde han lyst på litt mer motor, sto en M20B25 i den, men han har vell egentli funnet ut at de blir for mye styr + og bygge om + at bilen er så pass bra at den ikke fortjener å bli delebil. Og de Reset sier om at takluka å ene ruta ikke funker stemmer ikke men de var dårli kontakt på bryterren, og bremsene og slik fungerer som dem skal dem, men de at bilen er litt lav de er greit nok men er derfor der var med nye fjører og da, men høgda er i mine øyne passeli den kansje litt i de laveste laget med 15" hjul på da, men når fyren kommer til bake og sier at bilen er ubrukelig og er barre et vrak og slik blir eg irritert og de blei eieren og, og de med å betalt for prøveskiltene hadde di blitt enige om tidligere slik eg forstod de, vist han ikke kjøpte bilen liksom, Men vil og spørre Reset om de er slik han kjører med sin egen bil, for da han skulle prøvekjøre den var de full gass på kald motor, var vell og en av tinge som gjor eieren blei irritert, så ser på Reset som en ganske useriøs å frekk person, bilen er et bra utgangspunkt og eg hadde ikke hatt noe problem med å betalt 16 lapper for den, 535 ligger jo litt høgt i pris og. Etter Reset hadde dratt kom der en mye mer seriøs person og såg og prøvde bilen (i byndelsen av 40 åra sikkert) og han likte bilen godt, og viste og hva han snakka om, så er godt muli han kjøper bilen Helsing en av di "Tøffe Volvo gutta" med Honda og Bmw
luringe Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 JEG er denne selgeren alle snakker drit om. Må si det var hyggelig å sjekke mail idag ja! Fikk en "fårespørsel" om brukt bil fra autodb.no, der det sto "Ditt jævla fjols! Bilen din ser ut som en DASS!" samt en link til denne tråden. Jeg må si at jeg forsto svært lite da han kom tilbake me bilen etter prøvetur. Han begynte å kritisere rust på hjulbuer og interiøret, som jeg hadde fortalt om OG sendt bilder av! Jeg gjorde alt jeg kunne for at han skulle få vite om feil og mangler før han kom å såg på den, da jeg visste han måtte kjøre langt. Bremsene som ikke fungerte, var luft. Det hadde jeg sagt. Og at jeg ble sint, var slettes ikke rart. Det første han gjorde var å kjøre rett over en kant, og skrape nedi. Lav bil, men fyren som kom rett etter på og såg på bilen gredde å la vær å ta nedpå. Så ga han fullgass fra første sekund, vi hørte motorbrøl laangt bortover veiene, og han kjørte hardt. Dette syntest jeg først var greit, da jeg trodde han virkelig var interessert. Men da han kom tilbake, gjekk rett ut og kritiserte, tilbydde meg halvparten av det jeg ville ha og sa bilen var herja og ingenting og ha, da ble jeg Sint. Jeg vet det er ingen strøken bil, og det sa jeg heller ikke at den var. Motor og drivverk er i bra stand, og det er folk jeg har snakket med enige om, bortsett fra denne karen her da. Og det med at vi kom ut av en volvo stemmer heller ikke. Såvidt jeg kan huske så kjørte vi en Honda Accord. Og grunnen til at det var flere folk der, var at vi holdt på å reparere noe på en anna bil. Jeg er ingen volvomann, bortsett fra at jeg eier en Volvo 242 som jeg fikk billig, og koster svært lite å ha (veteran). Jeg tror ikke volvo er den beste bilen i verden, det er en grei bruksbil. Bilen jeg bryr meg om er en BMW 525i som er under "opp-pussing" og skal fikse litt på. Denne 535en jeg skal selge, kjøpte jeg fordi jeg vurderte og bruke motoren i den andre bmwen min, men da den skal rett på EUgodkjenning, og det er styr å bygge om og få godkjent så lot jeg det være. Får heller sette inn en ny m20b25. Og da har jeg mer bruk for penger, enn enda en bmw. Jeg prøvde derfor og selge den akkurat slik jeg kjøpte den, uten å gjøre noe med den. Uten å dekke over feil, men dette var visst ingen god ide..
Bjørner Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Sak har altid 2 sider seies d.. hmmm Foreslår du luringe(n) poster bildene som de sente til den håpefulle bilkjøper. så kan vi jo kose oss med kvalifisere synsinger om at om prøver å selge et godt prosjekt til 16k eller et dass som burde ha kosta 8k
luringe Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Skulle bare latt han og og idiotene lagd et helvette det, hva skulle de gjort? Gitt dere juling for 200 kr? Ingen synker så lavt tror jeg. Er jo hans problem at han har et vrak av en bil som ingen vil kjøpe. Faen for en dust. Håper han er her inne og ser dette.!! hehe, ja faktisk han har sett dette her og han skreiv dette i eit annet forum "Kansje de e noken som gidde å lese, men er ganske arti les bare SIDE 1 Ej bare ler " "hehe bli ikkje mange komentara her men noe så idiotisk he ikkje ej hørt før." Jeg har ikke skrevet noe i ett annet forum, om det er det du mener..
luringe Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Sak har altid 2 sider seies d.. hmmmForeslår du luringe(n) poster bildene som de sente til den håpefulle bilkjøper. så kan vi jo kose oss med kvalifisere synsinger om at om prøver å selge et godt prosjekt til 16k eller et dass som burde ha kosta 8k Selfølgeli kan jeg gjøre det. Her er bildene jeg sendte han på mail. Alle delene til midtkonsollen ligger i bilen, så det er bare å sette sammen.
Torek Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hadde de trua med å "lage et helvette for meg" hvis jeg ikke hadde betalt de 250 kronene så hadde jeg iallefall dratt med en gang, uten å betale noe som helst(såfremt dere ikke hadde en avtale om det da). Dæven for en latterlig historie historie. Kondolerer!
Bauge Racing Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 du har no vist bilder så taler for seg.. kan no ikke kalle det vrak heiler .. i mine øyner så ser det ut som en bra dele bil .. gammle biler har rust skadder .....værste er å tynne en kald bimmer motor
luringe Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hadde de trua med å "lage et helvette for meg" hvis jeg ikke hadde betalt de 250 kronene så hadde jeg iallefall dratt med en gang, uten å betale noe som helst(såfremt dere ikke hadde en avtale om det da). Dæven for en latterlig historie historie.Kondolerer! Det hadde seg slik at han var så ivrig på å kjøpe den før han kom, at han ba meg kjøpe prøveskilter. Jeg var litt skeptisk, men han sa han skulle betale prøveskiltene om det ikke ble kjøp. Derfor krevde jeg penger. Det er vell ikke so veldi merkelig..
Selia Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg så ene mailen av bilen som skulle selges. Der det bare var bilder av bilen på utsiden! Må bare si den så mye bedre ut på bildene, enn i virkeligheten. Og den var så lav at vi hadde ikke fått den med oss hjem, om vi hadde kjøpt den. Vi tok nedi der den var parkert. Men var vel kansje ikke den beste veien heller da. Og at man skal ha 25kr for slitasje da, er bare teit! Man kan jo ikke noe for at bilen man prøver er for lav! Men vi alle har vel forkskjellige syn på hva biler er verdt! Vår 520 som ble solgt til 17 var langt mer strøken enn denne til 16. Men det er min mening, og hva som er verdt hva er opp til hver enkelt. Men jeg mener også at denne ikke var vert det eier ville ha. Men Reset nektet vel aldri på å betale de prøveskilta heller! Vi hadde bare ikke penger på oss. Men å kjøre ned til sentrum var vel ikke verdens undergang for noen av partene !?
Torek Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Det hadde seg slik at han var så ivrig på å kjøpe den før han kom, at han ba meg kjøpe prøveskilter. Jeg var litt skeptisk, men han sa han skulle betale prøveskiltene om det ikke ble kjøp. Derfor krevde jeg penger. Det er vell ikke so veldi merkelig.. Da er det forsåvidt greit nok, men det forsvarer likevel ikke at dere truet noen for usle 250 kr. Men men, samme kan det være.
Reset Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Jeg hadde virkelig stor trua på å kjøpe denne bilen jeg, for selger sa den var helt grei å at motor gikk bra osv. Så det med prøveskiltene, sa faktisk jeg at jeg kunne betale, for jeg trodde bilen var så bra som selger påsto. Så dom som jeg var Men som sagt, jeg har aldri vært så skuffet i hele mitt liv. Og turen hjem, var helt kjip, satt bare å tenkte på hvor skuffet jeg var, og hvor jævlig denne bilen var Å det med og kalle meg useriøs, er bare domt, jeg kjørte over 50 mil den dagen, bare for og se på den bilen. Flere av folk jeg har snakket med, sier bilen ser kjempe bra ut på bilder. Men i real life, en stor skuff. Og at det va m-tech stoff stoler i bilen, er jo bare tull. Joda, er m-tech striper på seterygg ja, men faen da, gud å kvarmann kan jo montere slike, koster en hundrings for alle 4 merker på koed. Å det med at bilen ikke hadde blitt burnet med, er jo bare tull. haha Når jeg bynte og nerme meg plassen, såg jeg fult av svarte spor. Såg nermere på bilen, så stiiinka det svidd gummi fra hjulbuen, samt det var fullt av gummerister oppover haha Det med at de som burner, har diff sperre, kan jo stemme nokså godt, for denne bilen hadde ikke diff sperre, og alt jeg såg, var nemmelig, ETT spor. Men bilen var jo seff strøken den, sammenlignet med alle vrakene i rundt, men i mine øyne, var den ikke noe og samle på. For jeg hadde faktisk fått godt inntrykk av denne bilen, av det selgeren hadde sagt.
Bmw P0wer Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Men vi alle har vel forkskjellige syn på hva biler er verdt! Vår 520 som ble solgt til 17 var langt mer strøken enn denne til 16. Men det er min mening, og hva som er verdt hva er opp til hver enkelt. er litt forsjell på en 520 og en 535 og da
Anbefalte innlegg