Gå til innhold

Hold dere LANGT unna denne 535ia.

Reset
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg så ene mailen av bilen som skulle selges.

Der det bare var bilder av bilen på utsiden! Må bare si den så mye bedre ut på bildene, enn i virkeligheten.

Og den var så lav at vi hadde ikke fått den med oss hjem, om vi hadde kjøpt den. Vi tok nedi der den var parkert. Men var vel kansje ikke den beste veien heller da. Og at man skal ha 25kr for slitasje da, er bare teit!

Man kan jo ikke noe for at bilen man prøver er for lav!

Men vi alle har vel forkskjellige syn på hva biler er verdt!

Vår 520 som ble solgt til 17 var langt mer strøken enn denne til 16.

Men det er min mening, og hva som er verdt hva er opp til hver enkelt.

Men jeg mener også at denne ikke var vert det eier ville ha.

Men Reset nektet vel aldri på å betale de prøveskilta heller! Vi hadde bare ikke penger på oss. Men å kjøre ned til sentrum var vel ikke verdens undergang for noen av partene !?

Jeg sendte to mailer ja, og han svarte på den første der det var bilder av feil/skader, så den måtte han ha sett. Etter det sendte jeg bilder av helheten, de som du sikkert så. Tok de for en uke siden, så de lyver ikke akkurat. Ikke redigert eller noe ihvertfall!

Jeg sa ikke jeg skulle ha 25kr for slitasje.. Jeg ble veldig irritert når Reset nekta å betale prøveskiltene, for han sa faktisk at han ikke ville betale. Og da sa jeg at jeg egentli skulle hatt minst 250kr ekstra siden han kjørte HARDT. Hadde jeg ville hatt det, hadde jeg krevd det da vi kom til sentrum, men gjorde jeg det?

Ok, men dette er en 535. Ikke en 520.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og at det va m-tech stoff stoler i bilen, er jo bare tull.

Joda, er m-tech striper på seterygg ja, men faen da, gud å kvarmann kan jo montere slike, koster en hundrings for alle 4 merker på koed.

de med m tech interiøre var de vell eg som brente meg på da, såg barre merkene eg liksom, menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt forsjell på en 520 og en 535 og da :)

Er jo forskjell, men bilen vår var mye bedre stand, rustfri, strøken lakk, nye bremser rundt om, nylig eu godkjent. osv.

Men anyway, jeg synes vår 520 faktisk gikk bedre enn den 535.

Sier ikke det litt? :roll:

Selger sa " det er fordi det ikke er speedometer, så du ser ikke aksen"

haha, man kjenner vell aksen, gjør man ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo forskjell, men bilen vår var mye bedre stand, rustfri, strøken lakk, nye bremser rundt om, nylig eu godkjent. osv.

han sa aldri noe om at du såg aksen da, var der eg og :)

men de blir litt annleis når du ikke har noe speedometer å fylle me på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer, ivrig og spent og prøver en ny bil, da merker du faktisk ikke like godt aksen, Nei.

Jeg tenkte akkurat det samme da jeg testet den før jeg kjøpte den. Men jeg målte hastigheten med gps, og da forsto jeg fort at det ikke akkurat var en 520..

Og så er det jo slik me M30, de drar jevnt og kraftig, ikke noe turtalskick som får det til å virke kjappere.

Men nå får jeg sikkert aldri selt bilen, pågrunn av at du laget denne tråden kun for å ta igjenn for at bilen ikke var slik du forestilte deg. (selv om du fikk bilder, som du tydeligvis ikke såg nøye på)

Takk for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare latt han og og idiotene lagd et helvette det, hva skulle de gjort? Gitt dere juling for 200 kr? Ingen synker så lavt tror jeg. Er jo hans problem at han har et vrak av en bil som ingen vil kjøpe. Faen for en dust. Håper han er her inne og ser dette.!!

hehe, ja faktisk han har sett dette her og han skreiv dette i eit annet forum

"Kansje de e noken som gidde å lese, men er ganske arti les bare SIDE 1

Ej bare ler "

"hehe bli ikkje mange komentara her men noe så idiotisk he ikkje ej hørt før."

Var jeg som laga tråd på et anna forum( Forum som er fra Ørsta )

Syntes det hele var ganske morsomt og er fortsatt det.

Men bra selger er klar over tråden her da, kansje jeg erklarte meg dårlig angående volvo. men handla det om volvo i Ørsta og 5mot1 forventer man ingenting annet enn å få høre og oppleve annet enn det som ble beskrevet i første innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han som eier bilen kansje kunne blitt med jeg da. Hadde ingen andre av noen av partene blitt med kunne du kansje fått forklart om bilen. Uten at noen skulle hengt over, eller svart for deg!

Jeg spurte deg når du sto med hode inne i bilen om du skulle bli med.

Nei svarte du, og da satte jeg meg frammi.

Om du hadde sendt 10 mailer så fikk jeg bare sett en. Pga problemer å åpne mailen da jeg skulle se. Men uansett, så viser de bilene noe helt annet enn virkeligheten, Synes jeg! Har verken påstått at du har redigert eller tatt bilder for lenge siden. Synes bare den ser bedre ut på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han som eier bilen kansje kunne blitt med jeg da. Hadde ingen andre av noen av partene blitt med kunne du kansje fått forklart om bilen. Uten at noen skulle hengt over, eller svart for deg!

Jeg spurte deg når du sto med hode inne i bilen om du skulle bli med.

Nei svarte du, og da satte jeg meg frammi.

Om du hadde sendt 10 mailer så fikk jeg bare sett en. Pga problemer å åpne mailen da jeg skulle se. Men uansett, så viser de bilene noe helt annet enn virkeligheten, Synes jeg! Har verken påstått at du har redigert eller tatt bilder for lenge siden. Synes bare den ser bedre ut på bildene.

Må innrømme at å la folk prøve bilen uten å være med er en dårlig ide, noe jeg ikke burde gjort.

Og det var heller ikke planen å ha masse folk der, men de kom får å hjelpe meg med noe, og jeg ville ikke jage de.

Dessuten sa de ikke stort før Reset begynte å bli frekk, veldig frekk. Og ikke minst usakelig! Han sa mye som jeg skal spare ham for å skrive her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe speseilt å si på de bildene der, ser greit ut. Bilen er tross alt 21 år .....

At den er 'burna' med er vel ikke noe bombe 8) . Disse 535'n er rett å slett herlige å rive litt ja. Fattern har en 535 91' med skikkelig sportstoler :wink:

16k for dette prosjeket er nok i drøyeste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at å la folk prøve bilen uten å være med er en dårlig ide, noe jeg ikke burde gjort.

Og det var heller ikke planen å ha masse folk der, men de kom får å hjelpe meg med noe, og jeg ville ikke jage de.

Dessuten sa de ikke stort før Reset begynte å bli frekk, veldig frekk. Og ikke minst usakelig! Han sa mye som jeg skal spare ham for å skrive her..

Synes du kunne snakket for deg selv jeg. Forsvart deg selv om du synes Reset var så veldig frekk! Verken jeg eller Mats svarte deg eller dine kompiser når dere ble spydige!

Du kunne snakka for deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...