Bmw_325i_ Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 når man selger en bil så er det kjøper og selger. ikke kjøper å en haug med selgere. må jo si at det hele er rimelig tåpelig. gjør det uansett ikke noe lettere for selger å selge denna bilen med så mange fine kommentarer det er her. rimelig 110% sikker på at den bilen ikke får noen ny eier fra detta forumet hvertfall
Ballder Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 jøss.. det må jeg si. jaggu mange nye medlemmer på forumet nå. velkommen til bimmers.no!! virker som det var ganske mange selgere på den bilen der Hvor mange (idioter) må til for å selge en 535?? sorry at jeg er litt usaklig, men det står i stil til hele saken. hehe Det er vell ganske normalt og mennesklig å forsvare en kompis eller noen man vet hvem er, er blitt urettferdigbehandlet, og hengt ut og snakket dritt om på ett forum på feil grunnlag.. Og det er kun EN av de som var tilstede under salget som har skrevet noe.. Ikke er det så mange nye medlemmer heller.. 3? Jeg er ikke sikker på hvem alle de er engang.. Men siden sladjan la ut link på forum i ørsta så er det ikke rart at folk må registrere seg her for å få si noe! Kan ikke se ufornuften i dette nei. når man selger en bil så er det kjøper og selger. ikke kjøper å en haug med selgere. må jo si at det hele er rimelig tåpelig. gjør det uansett ikke noe lettere for selger å selge denna bilen med så mange fine kommentarer det er her. rimelig 110% sikker på at den bilen ikke får noen ny eier fra detta forumet hvertfall Uansett hva som kom frem av denne tråden, så ville jeg glatt vurdert bilen til rett pris dersom den var i nærheten.
sladjan Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Uansett hva som kom frem av denne tråden, så ville jeg glatt vurdert bilen til rett pris dersom den var i nærheten. Må si meg enig med ballder, virka som det hele ble en missforståelse her, det kan jo være en fin prosjekt bil til noen som ser lys i bilen her som reset kansje ikke gjor?
Ballder Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Uansett hva som kom frem av denne tråden, så ville jeg glatt vurdert bilen til rett pris dersom den var i nærheten. Må si meg enig med ballder, virka som det hele ble en missforståelse her, det kan jo være en fin prosjekt bil til noen som ser lys i bilen her som reset kansje ikke gjor? Ikke sant. Tror ikke denne tråden ødelegger stort for selger for og si det sånn.
Just-turbodiesel Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Må bare understreke at Follestaddalen er et område med like spredt bebyggelse som teksten her. Skal være forsiktig med å skjære alle under en kam her , men det virker som om du har kommet ut for den kategorine som en sammeligner med disse gutta som bor i de dype skoger i USA og selger alternativ sprit. Eller med norske ord. Bønder. Kan ikke sammmenlignes med Ørstinger. er det bedre med disse hobbysosse-taperne som spiller kule mens resten av landet ler av dem og syns synd på dem...?! Etter å ha vært inne i de fleste sosiale miljøene her i landet, kan jeg med hånda på hjertet si at bønder er de beste folka.. så enkelt og greit er det, stort sett mobbeofre og andre tilbakestående individer som bruker bønder som skjellsord.
Winther Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 slik jeg ser det så har kjøper fått tilstrekkeli med infor og bilder om hvordan bilen og det tekniske er, og som det er sakt mange ganger tidligere her så er det ikke mye 535 du får for 16k, og jeg ser derfor lite vits i å drite ut selgeren på denne måten pga en bil til 16k. Det eneste jeg kan se meg enig i er at det var veldig teit av selger å rakke ned på bilen kjøperen kom i.
Simpel Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Må bare understreke at Follestaddalen er et område med like spredt bebyggelse som teksten her. Skal være forsiktig med å skjære alle under en kam her , men det virker som om du har kommet ut for den kategorine som en sammeligner med disse gutta som bor i de dype skoger i USA og selger alternativ sprit. Eller med norske ord. Bønder. Kan ikke sammmenlignes med Ørstinger. Neineinei. De kalles ikke bønder. De kalles "bygdetullinger" eller på enda bedre norsk "rednecks/hillbillies" Mvh Språkrådet
Galro Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 stort sett mobbeofre og andre tilbakestående individer som bruker bønder som skjellsord. ... Og det er stort sett bønder som rakker ned på individer som allerede er psykisk langt nede (jamfør "mobbeofre og andre tilbakestående individer"), eller?
Tom K Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Hva er prisen på en slik 535 motor med kasse da ? 10-15 000,- hvis det er i bra stand ? 1500,- i vrakpant, 3-4000,- i div deler ? synes ikke 16 lapper er noen upris, i værste fall så kan man jo rivet ut alt unødvendig innteriør og bygge banebil av den, er ikke så mye bil man får til den prisen i dag, ihvertfall ikke med motor på over 200 hk
Reset Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Var vell kansje 200 hk i denne motoren da den var ny, men var ikke mye igjenn av dem nå. Kjørte 318is på veg hjem, og storkoste meg iforhold til den lille prøve turen i 535. Burde heller vært omvendt.
Østgaard Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Var vell kansje 200 hk i denne motoren da den var ny, men var ikke mye igjenn av dem nå.Kjørte 318is på veg hjem, og storkoste meg iforhold til den lille prøve turen i 535. Burde heller vært omvendt. Kald vs varm motor da eller?
Tom K Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Du visste vel også at det ikke var en 535 i "mint condition" du skulle se på? en bil som har stått avskiltet i 2 er som regel ikke noen perle, isteden for og sjekke hvor fort bilen gikk så ville jeg heller sjekket olje, vann, sjekket for rust og sånne ting, det at du synes bilen gikk dårlig bør ikke bety at den er rævkjørt ? dette er forholdsvis tunge biler og med automat så er det langt i fra noen ræser fra null til hundre,
luringe Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Var vell kansje 200 hk i denne motoren da den var ny, men var ikke mye igjenn av dem nå.Kjørte 318is på veg hjem, og storkoste meg iforhold til den lille prøve turen i 535. Burde heller vært omvendt. Dette må være noe innbillt tull. Det må vær alvorlig mye galt med en slik motor om den skal gå dårligere enn både 520 og 318is! (dessuten hadde ikke 520 24v til gamle eieren mye den skulle ha sagt da jeg kjørte bilen hjem....) Det kunne jo knapt vært komp. og den måtte ha fjusket alvorlig. Det ville vært merkbart.. Dette tullet om at den går så dårlig forstår jeg lite av! Dessuten sa du at du tok nedi veien når du prøvekjørte, lenger borte, og der må man ha over 80 for at det skal være noen fare for å si d slik..
Anbefalte innlegg