Der Barockengel Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Håpløst opplegg det der... Men er flere avdelinger som er noe daue. Er vel bare Øst, Rogaland, Vestfold og Hordaland som har noe aktivitet å snakke om? Yup, og norsk geografi har nok litt innvirkning også. BreitBau nevnte å måtte kjøre 500 kilometer til møte. Andre står overfor både lange fergereiser og fjelloverganger for å kunne møte opp. Fylkesinndelingen av Norge følger ikke alltid hvor det er lett å ferdes med bil.
Astri Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Det som er så synd med Rogalands avdelinga er at det meste skjer i sør-Rogaland. For oss på andre sida av fjorden blir det et stykke å kjøre + ferje og bommer... Hadde håpet at det var litt mer aktivitet i nord-Rogaland og, men det eneste eg har fått med meg var besøket vi var på hos Bavaria i Haugesund. Hadde vært morsomt med pussetreff, banekjøring o.l. her i nord-Rogaland og.
morteym Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hvilke muligheter er det for banekjøring i område rundt Rogaland da?
Astri Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hvert år så har NAF autoslalom på go-cart banen i Haugesund. Noe slik kunne f.eks BMwccN nord-rogaland prøvd å fått til og...
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Håpløst opplegg det der... Men er flere avdelinger som er noe daue. Er vel bare Øst, Rogaland, Vestfold og Hordaland som har noe aktivitet å snakke om? Yup, og norsk geografi har nok litt innvirkning også. BreitBau nevnte å måtte kjøre 500 kilometer til møte. Andre står overfor både lange fergereiser og fjelloverganger for å kunne møte opp. Fylkesinndelingen av Norge følger ikke alltid hvor det er lett å ferdes med bil. Ja, men føler for å understreke at det ikke står fordi jeg ikke gidder kjøre 500 km for å komme meg frem og tilbake fra ett møte.. Det handler om at jeg rett og slett ikke har en tidsplan som det går an på..
Der Barockengel Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 "Gidder ikke" var vel ikke akkurat den begrunnelsen som lå lengst foran på tungen, nei.
awt Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Det som er så synd med Rogalands avdelinga er at det meste skjer i sør-Rogaland. For oss på andre sida av fjorden blir det et stykke å kjøre + ferje og bommer... Hadde håpet at det var litt mer aktivitet i nord-Rogaland og, men det eneste eg har fått med meg var besøket vi var på hos Bavaria i Haugesund.Hadde vært morsomt med pussetreff, banekjøring o.l. her i nord-Rogaland og. Er forsåvidt enig, men problemet her er at det stort sett er Frode H. som prøver og få til noe, og jeg vil tro det blir litt kjedelig og prøve å gjøre det meste alene. Jeg tror egentlig at det er litt det samme for de i sør-Hordaland også, så det kunne jo evt. vært mulig å fått til noe med de fra den kanten.
Astri Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Det som er så synd med Rogalands avdelinga er at det meste skjer i sør-Rogaland. For oss på andre sida av fjorden blir det et stykke å kjøre + ferje og bommer... Hadde håpet at det var litt mer aktivitet i nord-Rogaland og, men det eneste eg har fått med meg var besøket vi var på hos Bavaria i Haugesund.Hadde vært morsomt med pussetreff, banekjøring o.l. her i nord-Rogaland og. Er forsåvidt enig, men problemet her er at det stort sett er Frode H. som prøver og få til noe, og jeg vil tro det blir litt kjedelig og prøve å gjøre det meste alene. Jeg tror egentlig at det er litt det samme for de i sør-Hordaland også, så det kunne jo evt. vært mulig å fått til noe med de fra den kanten. Ja, eg vet at Frode H faktisk gjør en innsats for oss her i nord fylket. Oh det å slå oss isammen med sunhordland e ikkje så dumt forslag egentlig. Om det e av interesse for dei da vel å merke. Kanskje me skulle prøvd å få te et møte for oss i nord fylket her og hatt en avstemning om ka som burde skje videre?
awt Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Jeg er med, men det spørs om det er så mange medlemmer her at det har for seg å gjøre så mye utav det, når både Rogalands- og Hordalansavdelingen er veldig aktive. Jeg prøver å komme på det jeg kan av det Rogalandsavdelingen arrangerer av treff o.l. Onsdagsmøtene føler jeg blir litt mye styr å komme på.
Astri Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg er med, men det spørs om det er så mange medlemmer her at det har for seg å gjøre så mye utav det, når både Rogalands- og Hordalansavdelingen er veldig aktive.Jeg prøver å komme på det jeg kan av det Rogalandsavdelingen arrangerer av treff o.l. Onsdagsmøtene føler jeg blir litt mye styr å komme på. Vil og prøve å komme meg på det meste, sjøl om det nok e litt begrensa ka eg kan stille opp på siden eg e aleina med jentungen...
Dan Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Nordlandsavdelingen er ganske aktiv, men siden aktivitetene er sentrert rundt Helgelandsregionen kan det (forståelig nok) være vanskelig å få med de langt unna i fylket. For min del er det moro å få kjørt M3'n på langkjøring og la den få strekke litt på beina Men kunne godt vært flere fra nærregionen (Salten/Bodø).
pettmon Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg er med, men det spørs om det er så mange medlemmer her at det har for seg å gjøre så mye utav det, når både Rogalands- og Hordalansavdelingen er veldig aktive.Jeg prøver å komme på det jeg kan av det Rogalandsavdelingen arrangerer av treff o.l. Onsdagsmøtene føler jeg blir litt mye styr å komme på. Vil og prøve å komme meg på det meste, sjøl om det nok e litt begrensa ka eg kan stille opp på siden eg e aleina med jentungen... Kansje du skulle prøve og komme på concourse d elegance i Sirevåg dette er noe av det største vi arrangerer i Rogaland . Både du og jentungen er velkommen . Her er det normalt noe for hele familien . Petter Bmwccn Rogaland
Astri Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg er med, men det spørs om det er så mange medlemmer her at det har for seg å gjøre så mye utav det, når både Rogalands- og Hordalansavdelingen er veldig aktive.Jeg prøver å komme på det jeg kan av det Rogalandsavdelingen arrangerer av treff o.l. Onsdagsmøtene føler jeg blir litt mye styr å komme på. Vil og prøve å komme meg på det meste, sjøl om det nok e litt begrensa ka eg kan stille opp på siden eg e aleina med jentungen... Kansje du skulle prøve og komme på concourse d elegance i Sirevåg dette er noe av det største vi arrangerer i Rogaland . Både du og jentungen er velkommen . Her er det normalt noe for hele familien . Petter Bmwccn Rogaland Takk for det. Ja har vært inne på tanken å ta turen, men da blir det bare for å kikke.
pettmon Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Ja du kan jo kikke denne gangen . Så får du nok mer lyst til og konkurrere neste gang . Dette er noe du lett blir hekta på . Petter Bmwccn Rogaland
Tommy Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg er med, men det spørs om det er så mange medlemmer her at det har for seg å gjøre så mye utav det, når både Rogalands- og Hordalansavdelingen er veldig aktive.Jeg prøver å komme på det jeg kan av det Rogalandsavdelingen arrangerer av treff o.l. Onsdagsmøtene føler jeg blir litt mye styr å komme på. Vil og prøve å komme meg på det meste, sjøl om det nok e litt begrensa ka eg kan stille opp på siden eg e aleina med jentungen... Kansje du skulle prøve og komme på concourse d elegance i Sirevåg dette er noe av det største vi arrangerer i Rogaland . Både du og jentungen er velkommen . Her er det normalt noe for hele familien . Petter Bmwccn Rogaland Takk for det. Ja har vært inne på tanken å ta turen, men da blir det bare for å kikke. Det er bare å melde deg på, å når du ikke helt opp, så får du en god pekepinn på eventuelt hva som trenger å forbedres. HUSK dette er ikke en konkuranse hvor den "tøffeste" bilen vinner, det blir ikke lagt vekt på styling og fine felger, her går det mere på at bilen er hel og pen, og ikke minst ren, i alle krinker og kroker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå