Veritas Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hei, Lurte på om noen har erfaring med dette settet fra AutoBB: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p=49403090 Det er så billig at det nesten er latterlig, og får derfor litt kalde føtter for å evt. gå for de. 3 lapper for et komplett senkesett (40 / 20) med demper og fjær... Hadde i utgangspunktet tenkt å kun skifte fjærene da demperne er gode (har kjørt justerbare koni + jamex fjærer), men av en eller annen grunn at den ene fjæren knekt helt nederst mot fjærbeinet noe som forårsaket at fjæren hoppet av da jeg satte på sommerfelgene.. Fjærene jeg har sett på som alternativ til å skifte ut hele fjæringa (demper + fjær) er disse H&R fjærene: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p=37328301&imgGallery=2&imgActive= Jeg tar gjerne imot andres erfaringer med overstående produkter, evt. anbefaling om andre. 40mm / 20mm, evt. 40mm / 15mm er ønskelig. Bilen er en e39 523i sedan, 1996 modell.
JTS77 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Få tak i m-tech. Konge å kjøre med Har selv kjørt gule koni og eg ble overbevist. Kjøp billig koster ofte dyrt.
EBørøsund Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Kan trygt anbefgale Eibach Prokit:) Ser meget pent senket ut, komfortabelt og passe stivt. Bilen ble en helt annen å kjøre, å ser mye "hissigere". Skal nevnes at jeg også monterte senkskåler fra Supersport i samma slengen.
Ellingsen B. Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 solgt mange av de fk kittene. Er ganske gode kit!
Veritas Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Har nok slått fra meg FK kittet er jeg redd Men H&R fjærene jeg refererer til, noen som har et bilde med 40/15 mm senking? Lurer bare på om det blir for lite for at bilen skal se like bra ut som nå. Klarer ikke å huske hvor mye kortere fjærene jeg har nå er.. Ang. Eibach Prokit, bilder? og evt. referanse til hvor jeg får kjøpt?
ProjectE39 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Kjør M-tech! Har det på E39 523iaT'en min, ingen over ingen ved siden!!
Veritas Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Hva er prisen på M-tech da? =) Noen som vet?
Otis Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Jeg personlig vurderer Bilstein B12. GS har det på tilbud til 9700,- om jeg ikke husker så altfor mye feil. Mtech er vel kanskje bedre, men foreløpig har jeg ikke lest meg til det, men at de er relativt like. Prismessig så er vel mtech rundt 2400,- per demper hos koed.no og fjører vet jeg ikke.
budda1 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Bilstein har nok høyere kvalitet enn orginal dempere fra sacks.
Haug530D Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Har Bilstein Sportsdempere med Eibach fjærer på min, kjempefornøyd med det. Ikke for hard og ikke for myk heller, ikke for høy og ikke for lav heller, E39 er ikke noe typisk ungdomsbil så den trenger ikke å være blodsenket og skrape opp eksos anlegg med mere.
Ellingsen B. Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p=50791438 kan også fås i 50/40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå