Glenno Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Leser dagens dt.no idag: http://dt.no/article/20090405/NYHET/415 ... 1063/NYHET Så ut som en fin e30 det der.
316 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 En tier på att han har lagt den ut i rundkjøringa, og fått kontra etterpå... Den klarte han ikke å rette opp, og da gikk det i murveggen.
matsrh Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 En tier på att han har lagt den ut i rundkjøringa, og fått kontra etterpå... Den klarte han ikke å rette opp, og da gikk det i murveggen. +1 Tenkte akkurat det samme selv
AuroraDriver Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Ligner på episoden med Granadaen som landa på taket ved Skoda i Sørlandsparken. Hvis ikke veggen hadde vært der, så ville BMWen ha stått andre veien, evt. på taket den også.
Lars89 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Sier seg selv at det er "drifting" gone bad. Får sikkert en helsikkes kontra med de hjula der
jpse36 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 hvit panser? ikke kledelig edit. bare skinner fra murveggen. er nok svart
316 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hvis noen vet hvem det er, send meg en PM. Jeg vil kjøpe bakfelgene hans.
EBørøsund Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Trist å se folk ødelegger bilene sine på den møten. I allefall e30 cabber...
JulianS Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Det panseret er grått mener jeg, han typen som har den bilen er så eplekjekk å tøff i trynet at det er helt kvalmt Han sa han skulle kjøre fra meg en gang, sa at det får vi ta på bane, men det var visst for kjerringer kjører som en idiot!!
knut_olestad Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Du får ringe han og spør om dere skal kappkjøre nå, før du flirer rått
Glenno Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Det panseret er grått mener jeg, han typen som har den bilen er så eplekjekk å tøff i trynet at det er helt kvalmt Han sa han skulle kjøre fra meg en gang, sa at det får vi ta på bane, men det var visst for kjerringer kjører som en idiot!! Han klarte tydligvis kansje jekke seg ned selv denne gangen da . Uansett trist syn med så fin bil og godt det ikke ble noe personskadder.
Torek Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Han sa han skulle kjøre fra meg en gang, sa at det får vi ta på bane Respekt!
Glenno Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Han sa han skulle kjøre fra meg en gang, sa at det får vi ta på bane Respekt! +1
Amzoch Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 hvit panser? ikke kledelig edit. bare skinner fra murveggen. er nok svart Tviler på panseret er svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå