Driv3r Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Litt ot, men for å svare leganger, Prøv å ring eit autorisert bmw verksted, og hør om dei har noko å fortelle om akkurat denne bilen. Når dei har gått like langt som den her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 går nok langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steff3 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Må nok ned en del til i pris så er det aktuelt, men du "har jo en som kjøper for 90" så rart vis du ikke selger til han med det hastverket ditt? Må nok lenger ned med lista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Moderatoredit: Selger har satt sin pris, og ser ikke helt vitsen med at dere skal diskutere dette med han. Hvis dere ikke vil betale prisforlangende, så styr heller unna. Jeg vil også ha meg frabedt direkte tiltalelser som "idiot" osv på dette forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Dette er norges billigste e46 320d uansett hvordan man vrir og vender på det. syns ikke 84000 som da blir den reelle prisen på bilen så lenge jeg selger inkl reg.,er så ille for denne. den nest billigste i norge ligger til 99.. og har MYE mindre utstyr og ikke så mye nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 han som var min resvre og ville ta den for 90, har fått permiteringsvarsel. så han må se ann ang det før ett bil kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Kunne tenkt meg å kjøpt den selv jeg faktisk, men har en stasjonsvogn som må selges først.... Fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Kunne tenkt meg å kjøpt den selv jeg faktisk, men har en stasjonsvogn som må selges først.... Fin bil... hva har du for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 int i innbytte mot en 320dat -01 mod? mulig å spørre hvorfor denne bilen går så billig? mye trøbbel, e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 kjøpte en e36 m3 istedefor denne, så den må bort fort får det lånet står på denne er(å ja veit det bare står 62 i pant, men er lånt 90600kr på den) kostet meg 110 i innkjøp + reg, 18 mars denne bilen. å har da montert ORG bmw m-sport fjærer og dempere, nye bremser forran(dyrt på denne) og dagen etter jeg fikk den, leverte jeg den på shine utv og inv.S om jeg og selger delte på. da den så ut som en dass inni og hadde rosa panser, men den er meget blank og fin nå.. dette er rett å slett drit billig. trur faktisk nå at hadde den liggi til 109 inkl reg hadde den vært mer lett solgt. for da kunne folk pruta til 90-95 osv. for det fnns faktisk folk som pruter på denne prisen også!! bilen er drit bra!! og ikke minst norgen billigste!! MYE utsyr har den å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg