Gå til innhold

....

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Moderatoredit: Selger har satt sin pris, og ser ikke helt vitsen med at dere skal diskutere dette med han. Hvis dere ikke vil betale prisforlangende, så styr heller unna. Jeg vil også ha meg frabedt direkte tiltalelser som "idiot" osv på dette forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er norges billigste e46 320d uansett hvordan man vrir og vender på det. syns ikke 84000 som da blir den reelle prisen på bilen så lenge jeg selger inkl reg.,er så ille for denne. den nest billigste i norge ligger til 99.. og har MYE mindre utstyr og ikke så mye nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som var min resvre og ville ta den for 90, har fått permiteringsvarsel. så han må se ann ang det før ett bil kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en e36 m3 istedefor denne, så den må bort fort får det lånet står på denne er(å ja veit det bare står 62 i pant, men er lånt 90600kr på den) kostet meg 110 i innkjøp + reg, 18 mars denne bilen. å har da montert ORG bmw m-sport fjærer og dempere, nye bremser forran(dyrt på denne) og dagen etter jeg fikk den, leverte jeg den på shine utv og inv.S om jeg og selger delte på. da den så ut som en dass inni og hadde rosa panser, men den er meget blank og fin nå.. dette er rett å slett drit billig. trur faktisk nå at hadde den liggi til 109 inkl reg hadde den vært mer lett solgt. for da kunne folk pruta til 90-95 osv. for det fnns faktisk folk som pruter på denne prisen også!! bilen er drit bra!! og ikke minst norgen billigste!! MYE utsyr har den å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...