Gå til innhold

-96 E36 323i Coupe (SOLGT!) :'(


matss
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, håper det! Utrolig spent ;D Nesten så jeg gruer meg litt til monteringen! Har ikke råd til å bli skuffa :P

ingen problem :) liker du de ikke så har du kjøper allerede ;) skal ha disse jeg og, men er redd for at jeg ikke får penger før dem er utsolgt :(

hehe, det er bra! ;) fint det er andre som syns de er gromme og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kule felger iallefall! Blir spennende å se dem i 19" på en E36... 8)

MEN, 9.5" og ET46 vil ta borti bærearmen bak. Vil tro at du må space 5-6mm. Om de det da tar borti skjermen tørr jeg ikke si, men vil tro det. Iallefall med litt senk.

Blir nok tøft! Kjører med 19" per dags dato uten problemer :)

Om det vil ta borti noe bak tviler jeg litt på, men vi får se ann. ikke mye som må spaces da evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Blir interessant å høre hva du synes om det. Jeg synes ikke det var verdt det på gata, men på bane hvor man gjerne ligger lenge på høyt turtall i 3. gir var det stor forskjell.

Etter hva jeg har hørt så skal det være merkbar forskjell, så blir spennende å se ja ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var M50 innsuget montert! Ble litt mer knot enn forventet egentlig. Trodde det ville gå et par timer, men tok faktisk 5 timer! Det var nok litt pga mangel på verktøy o.l.

Resultatet var at den ble MYE sterkere på høyt turtall, noe den ikke var med M52 innsuget. Mistet noe bånndrag, men nesten ikke merkbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...