matss Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Hadde vært morsomt å sett dynopapirer av en 323 med og uten m50 insug Ja, hadde det! Burde da være litt forskjell på tallene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Hadde vært morsomt å sett dynopapirer av en 323 med og uten m50 insug Jepp. 10-15hk ekstra på toppen stemmer nok greit, men jeg tror man mister ca tilsvarende nede i registeret. Tror altså ikke bilen blir noe særlig kvikkere i ett gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Folk snakker om å miste litt nede i registeret, men jeg merket minimalt! vet ikke om jeg merket noe til det en gang.. Merket kun at den ble kvikkere/sterkere på toppen! "Fekzen" skal omprogrammere hjernen min til å gå på 98 oktan, pluss gi litt mer suppe for å matche m50 innsuget. Samt sette turtallssperra på 7000 rpm. Når det er gjort, så skal den benkes! "Fekzen" dro ut 20 hk i benken med å kun programmere om til 98 oktan på en 323ti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Både jeg og Hans Wilhelm her har jo nettopp fått det på våre biler, og vi merker det. Mangler det "dieseldyttet" den hadde der nede tidligere. For mitt bruk betyr det lite, men det er jo egentlig helt naturlig at det blir slik. BMW lagde nok innsugene slik av en grunn. Veldig interessant hvis du får målinger før og etter den omprogrameringen. Kun tall etterpå er ikke så interessant, da 323ti flere ganger har blitt målt til 190hk orginalt (med m52-innsuget ja). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Jaja, da får dere mene det. Sier bare jeg merket minimal forskjell der nede. Blir nok ikke noen før og etter måling dessverre. Skulle gjerne gjort det, men nå har jeg allerede montert m50 innsuget :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 UPDATE! Har montert komplett sort taktrekk som jeg kjøpte av "atlis" her på forumet. Ble utrolig fornøyd, og anbefaler alle denne oppgraderingen! Mye mye penere enn det lyse grå trekket som sitter org. i de fleste andre biler. Tok frontfangeren min i går ned i ei grøft. Så da har jeg bestilt ny m-front + nye splittere! Lakkerer like godt opp grillramma pga steinsprut sammen med fangeren, så dette blir bra Har ringt GS utallige ganger i det siste, i vente på felgene mine! De skal visstnok komme i løpet av neste uke Bilder kommer når fronten er lakkert og felgene er på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Da har felgene endelig kommet etter 2(!) mnd'er med venting. 8,5"x19" og 9,5"x19" med 235/35/19 rundt baut. Til dere som sa at denne felgstørrelsen på E36 kom til å subbe - dere tok feil! Har planer om å space ut 5-10 mm foran og bak, for utseendets skyld. Og senke den litt mer bak. Si gjerne hva du/dere syntes om oppgraderingen Flere bilder kommer senere med nylakkert front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Gromme bilder Mats! Traff innertiern på hjulvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Takker og bukker! Storfornøyd jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 ble bra! men hadde ikke gått på min heeh... bilen må være nærmere bakken hoho men det begynner å hjelpe nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 planen er jo at min skal nærmere bakken og. så mye det går, uten at det må valses. regner med at jeg får den ned 2 cm slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Ble bra bilder Mats, hva skulle vi gjort uten kameraet mitt! Hører aldri noe takk! Hehe, neida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Til dere som sa at denne felgstørrelsen på E36 kom til å subbe - dere tok feil! du får ta og senke den først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Til dere som sa at denne felgstørrelsen på E36 kom til å subbe - dere tok feil! du får ta og senke den først da sier noe der. men uansett fint ble det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Til dere som sa at denne felgstørrelsen på E36 kom til å subbe - dere tok feil! du får ta og senke den først da ser ikke vitsen med å senke den helt ned til bakken. er jo greit å kunne komme seg over fartsdumper, selvom man har noen ekstra passasjerer. men ja, den skal justeres litt lenger ned som står skrevet lenger opp. så litt unødvendig kommentar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå