Chris_325iM Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 bra du bytter ut den girkula, for den passer ikke inn ellers så ser det veldig bra ut! et annet ratt kunne vært å foretrekke om en skulle nevne noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Enig. Mhm, har vært inne på tanken om å bytte ratt, men vet ikke helt hvilket. Noen forslag? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Dette ratte liker jeg https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=e36&boksid=2908&soegeord= Edit: Det nummer tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Det nederste som det nederste? Med 4 eiker? Samtlige av de andre er jo finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Det nederste som det nederste? Med 4 eiker? Samtlige av de andre er jo finere! Gikk litt fort i svingene, mente det nr tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Ja, det nr 3 var forsåvidt pent det! Skal vurderes når jeg har penger på konto igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Da fikk jeg tatt noen få bilder av bilen nypolert! Dette er et par dager etter poleringa, så bilen er blitt spylt av og gått over med Meguiars Quick Detailer for å få frem glansen igjen! Håper det falt i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Få på M-lister på sidene nå, og kanskje M-sideskjørt? Da er den hvertfall perfekt i mine øyne Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Få på M-lister på sidene nå, og kanskje M-sideskjørt?Da er den hvertfall perfekt i mine øyne Nydelig bil! Takk! Ja, det hadde gjort seg med M-lister og sideskjørtene! Koster ikke allverden, så skal ikke se bortifra at det kommer på i løpet av sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Pen bil du har Utrolig glans i lakken M-lister er vel det som mangler ja, koster ikke all verden det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Takk! Ble fornøyd med resultatet selv må jeg si Nå gjelder det bare å opprettholde det! Hehe. Får håpe været holder seg fremover.. 1190,- koster det for M-listene på GS hvertfall. Blir nok de om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 ville gått til innkjøp av ultimate quick deatiler for oppfreshinga skal stå på i et døgn helst, men den gir "haket" bedre glans en bare QD ble blank å fin nå btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 ville gått til innkjøp av ultimate quick deatiler for oppfreshinga skal stå på i et døgn helst, men den gir "haket" bedre glans en bare QD ble blank å fin nå btw Å? Aldri hørt om! Jeg kjøpte QD på Bilextra Lillestrøm, og der hadde de egentlig bra med utvalg. Sjekke om de har den du snakker om neste gang jeg er der Skal stå på et døgn ja? Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 dne er sort den skal spreyes på, og tørkes av, akkurat som QD, men den oppnår full "hydrostatiskeffekt" etter 24 timer... altså den har "herdet" etter et døgn... dette gjelder vel egentlig vanlig QD også da... du får en wetlook av disse, men det beste er å spraye på en dag i forveien for opptimal glans... jeg bruker alltid denne før (og under) et treff eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Skjønner! Leste litt på google nå, og den virker veldig lovende! Jeg er veldig fornøyd med den vanlige QD, så hvis denne er bedre enn den blir jeg overrasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå