Gå til innhold

Vis frem din uoriginale cdspiller i nyere bmw!


Anbefalte innlegg

Jeg, og mange andre her som jeg har skjønt, er nysgjerrige på hvem uoriginale cdspiller vi skal velge da det fort ikke kan bli så pent å skifte ut den originale spilleren..

Så derfor, hvorfor ikke ha en tråd som man kan vise frem sin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje ikke den fineste løsninga, men ble veldig mye bedre lyd etterpå :wink:

sztfixrxaspe1afucdtu.jpg

Måtte du inn å gjøre noe i selve dashbordet Lars? Har akkurat kjøpt en '99 318i der det sto en uoriginal Alpine spiller i en 1DIN ettermonteringsramme. Men problemet var at den ikke gikk helt inn i øverkant slik at pyntelisten til spilleren dekket metallkassa som spilleren står i. Byttet ut den gamle Alpine spilleren med en Pioneer og har akkurat det samme med den spilleren som med den gamle, den går ikke langt nok inn til at pyntelisten dekker alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok jeg som var litt for utålmodig da jeg satte inn spilleren. Men spørs om ikke jeg også må kutte litt for det virker som om det er siden der kablene i linjeutgangen er som tar i, hvis ikke det er ISO pluggene som presser mot bakplaten elns. Skal prøve å lirke først, takk for tipset. Skal legge ut bilde av resultatet så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er litt nøye på frager osv fra spilleren bør de se på noen av Alpine sine spillere.. du får dem du kan bytte mellom 256 forsjellinge farger. og noen litt billigere utgaver med 3 -4 -5 farger.. men fargen "Amber" bruker og være standard, det er den samme orange fargen som bmw'er ellers har i dashbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er litt nøye på frager osv fra spilleren bør de se på noen av Alpine sine spillere.. du får dem du kan bytte mellom 256 forsjellinge farger. og noen litt billigere utgaver med 3 -4 -5 farger.. men fargen "Amber" bruker og være standard, det er den samme orange fargen som bmw'er ellers har i dashbordet.

De fleste bilstereomerkene leverer en eller flere spillere med justerbare farger, som da vil gi deg amber :)

MEN...det finnes ingen spillere på markedet idag, som har amber belysning og "OEL" display dessverre....kun "kalkulator anno 1979 display"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har bilder av uorginal spiller i en E39. Cd-spilleren min har tatt kvelden, men ser for meg at det er umulig å få det fint med en uorginal spiller...

Vanskelig å få fint ja...

5ww8l4ztf62q6wubqhjd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kutta ut en del av plastramma inni der for å få plass til ledningsnettet da jeg var noe utålmodig, men skal vist gå an å bare lirke også.

i min e46 så er det plass nok til spilleren. ikke god plass, men mer enn nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kutta ut en del av plastramma inni der for å få plass til ledningsnettet da jeg var noe utålmodig, men skal vist gå an å bare lirke også.

i min e46 så er det plass nok til spilleren. ikke god plass, men mer enn nok...

Sikkert nok plass, men de plastdelene jeg kutta vekk hadde ikke noen betydning så har ikke noe å si hvordan man gjør det imo...

Du har Pioneer du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har bilder av uorginal spiller i en E39. Cd-spilleren min har tatt kvelden, men ser for meg at det er umulig å få det fint med en uorginal spiller...

Vanskelig å få fint ja...

5ww8l4ztf62q6wubqhjd.jpg

Tull ;)

CIMG1440.JPG

DSC_0290.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har bilder av uorginal spiller i en E39. Cd-spilleren min har tatt kvelden, men ser for meg at det er umulig å få det fint med en uorginal spiller...

Vanskelig å få fint ja...

Tull ;)

CIMG1440.JPG

Synes fremdeles det er finere med orginal-spiller. Det blir så tomt på siden av spilleren, og vanskelig å den til å bygge like mye ut som den orginale og resten av midtkonsollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...